Orang Lain Kaji Angkasa, Kita Masih Sangkut Isu Lubang Bontot

- Advertisement -

Cyberjaya – Isu liwat kembali mewarnai pentas politik menjelang pilihan raya umum yang bakal diadakan tidak lama lagi.

Menurut Ahli Jawatankuasa Pusat Parti Sosialis Malaysia, Wan Zamzahidi Wan Zahid menyifatkan isu ‘main bontot’ di negara ini sama seperti kitaran ekonomi yang akan muncul selang beberapa tahun.

“Dulu aku tau pasal kitaran ekonomi, sepuluh tahun sekali mesti menjunam. 1988, 1998, 2008, 2018.

“Sekarang kita terpaksa berhadapan kitaran bontot pulak, setiap beberapa tahun sekali, ada kes main bontot.

“Apa kejadahnya semua ni, orang lain dah sampai tahap kaji lubang hitam di angkasa, kita duk sangkut kat lubang bontot lagi. Bangkai betul la,” katanya melalui satu kenyataan.

Terdahulu Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang berkata sedang menjalankan siasatan berhubung dakwaan kes liwat membabitkan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim susulan tular akuan bersumpah yang dibuat seorang lelaki mendakwa menerima bayaran RM300 melakukan perbuatan itu.

Timbalan Pengarah (Siasatan dan Perundangan) Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Deputi Komisioner Mior Faridalathrash Wahid pada Ahad berkata, pihaknya sudah menerima laporan polis berhubung isu terbabit.

Seorang lelaki melalui satu akuan bersumpah bertarikh 29 Jun lalu mendakwa kejadian itu berlaku pada 2013 di sebuah hotel di Subang.

Dalam akuan bersumpah itu, dia mendakwa dihubungi Anwar untuk bertemu di hotel terbabit sebelum melakukan perbuatan seks dan dibayar RM300.

Malah individu terbabit turut mendakwa melakukan perbuatan tersebut sebanyak empat kali di beberapa hotel dengan bayaran RM300 setiap kali melakukannya.

Selain itu, Anwar juga didakwa melakukan hubungan sonsang tersebut dengan seorang lagi kenalan individu yang membuat akuan bersumpah tersebut.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat