Kini Dimsum Halal Dan Pelbagai Produk EB Frozen Food Yang Lain Boleh Dihantar Terus Ke Pintu Rumah Anda

- Advertisement -

Nama EB Frozen Food kini tidak lagi asing untuk kebanyakan rakyat Malaysia. Ditubuhkan pada 2016, jenama ini telah menghasilkan pelbagai produk makanan laut sejuk beku yang dijamin halal. Jadi tidak hairanlah sekiranya anda telahpun mencuba atau rasa produk mereka yang pelbagai ini.

EB Frozen Food telah dikilangkan di bawah piawaian ISO 22000, HACCP, GMP dan sijil HALAL. Membuktikan yang mereka sangat mementingkan tahap keselamatan makanan yang tinggi untuk pengguna. Sudah pastilah produk mereka juga dihasilkan di dalam keadaan yang bersih dan selamat untuk semua.

EB Frozen Food Kini Boleh Didapati Di Foodpanda

Dengan pelancaran PKP 3.0 baru-baru ini, demi keselamatan bersama, eloklah sekiranya kita duduk di rumah sebanyak mana yang boleh. Ini juga bermakna yang kita perlu elakkan diri daripada keluar untuk membeli-belah. Tapi tak apa, disini ada penyelesaiannya. Anda kini boleh memesan produk EB Frozen Food kegemaran anda melalui Foodpanda Shops. Dah lah mudah, anda juga akan dijanjikan dengan penghantaran segera! Ada ke benda lain yang lagi bagus daripada ini?

EB Frozen Food boleh didapati di lokasi-lokasi berikut dalam Semenanjung Malaysia:

KL & Selangor : Ampang, Selayang, Kajang, Klang, Sentul, Cheras, Puncak Alam, Batu Caves, Taman Selayang, KPG Baru Ampang, Bukit Anggerik, Bandar Bestari

o   Johor : Ulu Tiram, Kota Masai, Seri Alam, Senai, Desaru, Pandan, Kluang, Batu Pahat, Gelang Patah, Kota Tinggi

o   Kedah : Sungai Petani & Alor Setar

o   N.Sembilan : Seremban, Port Dickson

o   Penang : Bayan Lepas, Tasek Gelugor, Georgetown

o   Perak : Sitiawan, Ipoh & Taiping

Mudah Je Caranya Untuk ‘Order’

Disini kami sediakan cara-cara yang mudah untuk anda pilih produk EB Frozen Food yang pelbagai ini melalui Foodpanda:

  1. Pergi ke aplikasi Foodpanda atau anda boleh pergi ke pautan ini: https://www.foodpanda.my/ , dan masukkan lokasi anda.
  2. Klik “Shop” dan taipkan “EB FROZEN FOOD”
  3. Masukkan produk EB Frozen Food yang anda gemari ke dalam troli dan anda boleh tekan “Checkout”.
  4. Nantikan pesanan anda untuk sampai.

Memandangkan anda tahu yang mereka sudah boleh didapati di Foodpanda shops, anda mesti cuba 3 siri paling laris mereka.

1. Finger Food Series

Finger Food Series ini didatangi dengan Sossy Chicken Roll dengan perisa yang pelbagai, Korean Fish Strips, Crispy Fried Chicken Wonton, Fish & Chips dan lebih lagi! Menjadikan ia snek yang paling sempurna untuk anda makan semasa bekerja dari rumah.

2. Hotpot Series

Hotpot Series ini pula didatangi dengan bahan-bahan penting yang selalu digunakan untuk jamuan ‘hotpot’. Penggemar ‘hotpot’ wajib cuba Flower Cheese Tofu, Fish Bean Curd Roll, Kyoto Yuba dan produk-produk lain yang ada didalam siri ini.

3. Dimsum Series

Untuk Dimsum Series, antara produk yang boleh didapati adalah Tiger Prawn Roll, Squid Prawn Cake, dan Golden Crispy Prawn Cake untuk mereka yang mengidam nak makan ala-ala Yum Cha.

Masa Untuk Membeli Belah!

Ha tunggu apa lagi? Jom mula ‘Shopping’! Dengan produk ‘frozen’ yang pelbagai yang dihasilkan daripada bahan-bahan yang segar, anda mesti rambang mata!

 

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat