Gandingan hebat dua aktor

- Advertisement -

DUA aktor tersohor Bollywood, Saif Ali Khan dan Hrithik Roshan bakal disatukan buat kali pertama dalam sebuah filem hindi terbaharu yang dijangka ditayangkan pada September depan.

Gandingan kedua-dua aktor itu akan dapat disaksikan dalam sebuah filem yang diadaptasi dari filem Tamil berjudul Vikram Vedha terbitan 2017.

Saif berkata, dia sangat teruja untuk membuat kemunculan semula di layar perak, lebih-lebih lagi apabila bakal bergandingan dengan aktor, Hrithik Roshan.

“Gandingan ini pasti sesuatu yang hebat dan akan membuatkan ramai orang teruja,” katanya.

Paduan mantap dua aktor ternama itu bakal menyaksikan kerjasama pertama mereka dalam sebuah filem yang diarahkan oleh pengarah, Pushkar dan Gayathri yang juga pengarah asal versi Tamil untuk filem berkenaan.

Filem adaptasi itu diterbitan oleh Friday Filmworks bersama Reliance Entertainment dan YNot Studios.

“Filem adaptasi gandingan Hrithik dan Saif dalam fasa praproduksi dan dijangka ditayangkan tidak lama lagi. Filem itu dikatakan menemui penonton pada 30 September depan,” kata sumber.

Dalam pada itu, Hrithik juga bakal muncul dengan sebuah drama aksi terbaharu berjudul Fighter berpasangan dengan aktres jelita, Deepika Padukone.

Karya aksi itu bakal menyaksikan kerjasama kali kedua Hrithik bersama pengarah Siddharth Anand. Mereka sebelum ini pernah bekerjasama dalam filem War.

Hrithik juga dikatakan dalam proses penggambaran filem ‘francais’ lakonannya, Krrish yang kini memasuki siri keempat.

Sementara itu, Saif pula dikhabarkan turut sibuk dengan jadual penggambaran lain apabila bakal membintangi filem Bhoot Police bersama pelakon handalan, Arjun Kapoor, Yami Gautam dan Jacqueline Fernandez.

Filem Bhoot Police dijangka ditayangkan pada 17 September depan di platform penstriman Disney+ Hotstar.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat