KFC Melancarkan ‘The One Box’ dengan 6 Item Berbeza Dalam Satu Set Mulai 7 Oktober 2020

- Advertisement -

Di atas permintaan tinggi kini KFC akan mengembalikan ‘The One Box’. Makanan yang terdiri daripada setiap hidangan “Signature dish” KFC, yang akan membuatkan anda sehingga menjilat jari. Hidangan digabungkan bersama dan menjadi fiesta yang paling digemari oleh setiap peminat KFC.

kfc the one box

6 Hidangan Utama KFC Dalam Satu Kotak

Kembalinya untuk kemunculan kedua kalinya tahun ini, “One Box” adalah makanan untuk Fiesta didalam satu kotak yang terdiri daripada 6 hidangan utama dari KFC. Menjadikannya makanan yang sempurna untuk ‘Party for One’!. Menu di dalam “One Box” adalah ayam KFC, Zinger Classic, Coleslaw, Whipped Potato, dan Sjora Mangga Ria yang menyegarkan.

kfc the one box

Selain itu, anda boleh memilih antara “Cheezy Popcorn Bowl” baru atau “Cheezy Wedges classic” untuk setiap setnya. Sudah tentu, walaupun ia direka untuk satu hidangan, anda bebas untuk memilih buat orang yang anda sayangi.

Cheezy Popcorn Bowl Yang Baru

Tambahan! Anda juga boleh memilih “Cheesy Popcorn Bowl” baru secara à la carte hanya  RM5.99. Mangkuk cheezy yang ditambah Popcorn Chicken dan Crispier Fries yang ditaburkan dengan sos Jalapeno Cheese dan mayonis. Mangkuk kecil yang menyelerakankan hingga menjilat jari..

kfc the one box

Fiesta yang Memuaskan
Persiapkan perut anda untuk Fiesta yang akan buat anda puas kerana KFC The One Box kini kembali bermula pada 7 Oktober 2020 di semua outlet KFC di seluruh negara. Sementara itu, pada masa-masa sukar ini, kami ingin menasihati pembaca kami agar kurangkan makan di outlet KFC. Promosi ini juga disediakan untuk dibawa pulang dan juga penghantaran sehingga anda masih dapat menikmati hidangan yang luar biasa ini di rumah.

KLFoodie

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat