HONOR Magic5 Pro keluaran edisi terhad Merdeka pada 25 Ogos ini

- Advertisement -

KUALA LUMPUR, 22 Ogos 2023 – HONOR Magic5 Pro telah menjadi berita hangat secara global dengan teknologinya yang menggemparkan dunia sejak dilancarkan pada April 2023. Kecemerlangan itu kini mencapai kemuncak baharunya berikutan keluaran Merdeka Edisi Terhad – Coral Purple berwajah baru dengan kesegaran dan kemeriahan, bersedia untuk membuat penampilan sulung pada 25 Ogos ini. Berikut ialah rangkuman tentang sebab HONOR Magic5 Pro dapat memenangi hati para konsumer di seluruh Malaysia.

Keajaiban Fotografi – Tangkapan Falcon

Tiga Kamera Utama Falcon pada HONOR Magic5 Pro membolehkan setiap pengguna menjadi jurugambar profesional. Sama ada anda berada di perjumpaan keluarga atau meneroka di luar, kanta canggih menghasilkan foto yang tercantik, memastikan kenangan anda akan ditangkap dalam butiran yang menakjubkan dan warna yang terang. Ia seperti jurugambar pakar di dalam poket anda dengan tangkapan imej yang paling jelas yang memenuhi permintaan anda.

Karya Penglihatan – Paparan DXOMARK No.1

HONOR sentiasa berpegang kepada nilai terasnya – consumer centric, dan HONOR Magic5 Pro merupakan contoh terbaik di antaranya. Skrin HONOR Magic5 Pro yang dilengkapi dengan fungsi pemalapan PWM 2160Hz dan paparan sirkadia malam, skrin ini telah mendapat tempat No.1 dalam ujian skrin DXOMARK. Keseronokan visual yang dibawakan oleh skrin besar berdefinisi tinggi dan teknologi perlindungan mata memberikan pengalaman menonton yang selesa dan mengasyikkan.

Rakan yang dipercayai – Jangka Hayat Bateri Panjang 5100mAh

Dengan kapasiti bateri 5,100mAh, HONOR Magic5 Pro memastikan penggunanya menikmati setiap skrol media sosial dan apl kegemaran sambil kekal berhubung tanpa bimbang tentang kehabisan bateri. Disokong oleh hayat bateri 5,100mAh yang terbaik dalam kelasnya, HONOR Magic5 Pro ialah rakan yang boleh dipercayai dalam gaya hidup sibuk anda.

Setelah mengenai HONOR Magic5 Pro, mari kita teruja dengan apa yang akan ditawarkan oleh HONOR Malaysia dalam promosi HONOR sempena Hari Merdeka!

Promosi HONOR Merdeka – Hadiah bernilai RM10 juta menanti anda!

Sambutan itu dicetuskan dengan Promosi HONOR sempena Hari Merdeka, di mana khazanah hadiah menarik dan hadiah percuma bernilai sehingga RM 10 juta sedang menanti anda. Promosi berlangsung dari 25 Ogos hingga 17 September 2023,  ini merupakan peluang keemasan bagi peminat teknologi untuk menikmati peranti canggih pada harga yang berpatutan.

Cabutan Bertuah #HONORMerdeka2023

Sertai promosi perayaan dan berpeluang menang besar dengan menyertai cabutan bertuah. Dengan setiap pembelian mana-mana telefon pintar atau tablet HONOR (tidak termasuk peranti audio dan mampu dipakai), bagi ‘Like’ di halaman Facebook HONOR Malaysia, dan seterusnya kongsikan foto peranti baru anda di media social serta menggunakan hashtag #HONORMerdeka2023.

Hadiah menarik termasuk HONOR Magic5, mesin kopi NESCAFÉ dan set fon telinga Bluetooth menanti, 155 pemenang bertuah untuk bawa balik hadiah-hadiah menarik ini. Layari laman Facebook HONOR Malaysia untuk pengumuman 39 pemenang setiap enam hari! Jangan lepaskan peluang ini

Tertakluk kepada terma dan syarat, sila layari https://www.hihonor.com/my/shop/terms-conditions/ untuk maklumat lanjut.

Jangan melepaskan peluang terbaik untuk membeli HONOR Magic5 Pro!

HONOR Magic5 Pro edisi terhad Hari Merdeka akan tersedia di kedai HONOR di seluruh negara pada 25 Ogos, jangan lepaskan peluang terbaik untuk mendapatkannya dengan promosi Hari Merdeka. Sila layari laman Facebook HONOR Malaysia atau pergi ke https://www.hihonor.com/my/ untuk maklumat lanjut.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat