Wisma Putra akan terus bersuara, bawa rejim Zionis ke Majlis Tindakan Hak Asasi Manusia – Hishammuddin

- Advertisement -

CYBERJAYA: Kementerian Luar Negeri melalui Wisma Putra akan terus bersuara bagi membawa rejim Zionis ke Majlis Tindakan Hak Asasi Manusia.

Menterinya, Dato’ Seri Hishammudin Tun Hussien menegaskan, selagi ada ruang, selagi itulah Wisma Putra akan terus bersuara bagi pihak Malaysia di persada dunia demi Palestin.

Menurut beliau lagi, wakil tetap Malaysia ke Petubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (United Nations) di Geneva, Datuk Dr. Ahmad Faisal Muhamad telah bertemu secara maya dengan Duta-Duta Negara Anggota-Anggota Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC) pada semalam.

May be an image of 1 person

“Semalam, wakil tetap Malaysia ke Petubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (United Nations) di Geneva, Datuk Dr. Ahmad Faisal Muhamad telah bertemu secara maya dengan Duta-Duta Negara Anggota-Anggota Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC).

“Seterusnya sebulat suara untuk memulakan tindakan Majlis Hak Asasi Manusia #HRC ke atas tindakan Israel yang kejam serta tidak berperikemanusiaan terhadap Palestin.

“Selagi ada ruang, selagi itulah Wisma Putra akan terus bersuara bagi pihak Malaysia di persada dunia demi Palestin!, tegasnya. –SuaraTV

May be an image of 9 people and text

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat