Agrobank tawar hadiah wang tunai RM2 juta dan kereta Tesla

- Advertisement -

KUALA LUMPUR – Agrobank menawarkan wang tunai bernilai RM2 juta dan kereta Tesla Model Y dalam Kempen Mega Million yang berlangsung dari 1 Oktober 2023 sehingga 30 September 2024.

Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Agrobank, Datuk Tengku Ahmad Badli Shah Raja Hussin berkata, kempen itu diadakan sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan.

“Ini adalah kempen pertama anjuran Agrobank dengan menawarkan 12 unit kereta secara keseluruhan untuk 12 bulan akan datang dan sebuah kereta akan dimenangi setiap bulan oleh pelanggan yang memenuhi kriteria.

“Selain tanda terima kasih atas sokongan pelanggan, kami juga berharap kempen ini dapat menarik lebih ramai pelanggan untuk melanggan produk deposit kos rendah dan langganan lain yang kami tawarkan,” katanya dalam ucapan yang dibacakan Ketua Bahagian Perbankan Pelanggan Agrobank, Zulhisham Zailanhari pada majlis pelancaran hari ini.

Menurutnya, pelanggan berpeluang memenangi hadiah menarik termasuk wang tunai, kereta BYD Dolphin, Proton X50, dan Perodua Myvi dan hadiah utama Tesla Model Y.

“Kempen ini membabitkan produk deposit, pembiayaan, penulisan wasiat, dan takaful oleh pelanggan baru dan sedia ada,” katanya.

“Agrobank menawarkan hadiah kereta elektrik seiring dengan usaha untuk menyokong aspirasi negara menjadi negara rendah karbon.

“Pemenang kempen akan dipilih secara rawak melalui cabutan bertuah dan dihubungi oleh pihak bank dengan pengumuman akan dibuat di laman sesawang Agrobank,” katanya.

Sementara itu, Zulhisham berkata, pihaknya menganggarkan lebih RM200 juta akan diterima oleh Agrobank melalui penyertaan pelanggan baharu dalam kempen kali ini.

“Berdasarkan kempen yang dianjurkan sebelum ini, pembabitan pendeposit amat memberangsangkan, dengan jangkaan awal deposit sebanyak RM100 juta, namun, hasil sebenar yang diperoleh hampir mencecah RM200 juta.

“Deposit yang terkumpul adalah untuk membantu petani, nelayan, dan penternak untuk penyediaan makanan rakyat Malaysia,” katanya. – HMetro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat