Liverpool: Ramai Peminat Mahu Thiago

- Advertisement -

ANFIELD: Ramai peminat Liverpool menggunakan Twitter untuk menyatakan betapa mereka terpesona dengan bintang Bayern Munich, Thiago Alcantara ketika juara Jerman itu menewaskan Barcelona 8-2.

Pemain antarabangsa Sepanyol itu dikaitkan dengan perpindahan ke Anfield musim panas ini, tetapi kebenaran berita tersebut diragukan oleh media sukan tempatan.

Media seperti BILD dan Fabrizio Romano mengatakan bahawa The Reds telah menghubungi Bayern dan mempunyai perjanjian dengan Thiago, sementara Liverpool Echo menyatakan bahawa The Reds sebenarnyabtidak berminat.

Tetapi itu tidak menghalang peminat untuk memasang impian, dan kami memahami bahawa penyokong yang berminat dengan pemain tengah itu tidak akan menyerah sehingga jendela perpindahan ditutup.

EOTK pula jelas mengenali kualiti dimiliki bintang seperti Thiago, tetapi juga menyedari betapa tidak mungkin Liverpool membawanya ke Anfield.

Memandangkan dia akan berusia 30 tahun musim depan dan tuntutan gajiya mungkin tinggi, itu sepertinya langkah yang tidak disetujui FSG.

Tiada siapa di luar kelab yang tahu mengenai perkara sebenar tentang perkara ini, tetapi ramai penyokong jelas terdesak untuk melihat The Reds menandatangani Thiago – Empire of The Kop

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat