OPPO Perkenalkan Inovasi AI di Google Cloud Next ’24

- Advertisement -

LAS VEGAS, AS – Ketika era Telefon AI secara rasminya dimulai, OPPO mempercepatkan gerakan strategik Telefon AI globalnya berikutan penyertaannya dalam MWC 2024. Bekerjasama dengan Google Cloud, OPPO terus membuat penyelidikan bagi menerokai pengalaman baharu Telefon AI. Pelbagai inovasi AI daripada OPPO ketika membuat penampilan sulung mereka pada persidangan Google Cloud Next ’24.

“AI Generatif merupakan peristiwa penting dalam evolusi kecerdasan buatan. Ia mampu menghasilkan kreativiti yang lebih besar, kemungkinan baharu, skalabiliti teknikal yang dipertingkatkan dan kecekapan yang dipertingkatkan dengan ketara. Faktor-faktor ini menanamkan keyakinan kepada kami semasa kami melangkah ke era baharu Telefon AI,” kata Nicole Zhang, GM Produk AI di OPPO dan OnePlus. “Kerjasama kami dengan Google Cloud adalah penting. Keupayaan platform terbuka Google Cloud mempunyai kepentingan untuk kemajuan OPPO bagi Telefon AI.”

Empat Keupayaan Teras Telefon AI

Revolusi teknologi yang dibawa oleh AI generatif telah membuka kemungkinan yang tidak terhingga bagi industri telefon mudah alih. OPPO telah memberikan dedikasi untuk bekerjasama dengan rakan kongsi industri global untuk mentakrifkan semula Telefon AI.

Pada persidangan Google Cloud Next ’24, OPPO berkongsi pandangan tentang Telefon AI dengan inovator AI global. OPPO percaya bahawa Telefon AI harus memiliki empat keupayaan teras: pengkomputeran yang cekap, persepsi terhadap dunia sebenar, pembelajaran kendiri dan kreativiti.

Melalui teknologi AI, telefon pintar akan memperoleh keupayaan persepsi dan interaktif pintar baharu.

Membolehkan Lebih Banyak Pengguna Di Seluruh Dunia Mengalami Kegembiraan Tanpa Had dengan Telefon AI

OPPO juga turut mengumumkan bahawa lebih sepuluh juta pengguna sudah boleh menikmati ciri AI generatif pada peranti mereka seperti OPPO Find X7 Series dan OnePlus 12.

Pada tahun 2024, OPPO dan OnePlus akan melancarkan lagi ciri AI secara global, termasuk OPPO AI Eraser .

<strong>OPPO AI Eraser membolehkan pengguna mengenal pasti dan mengalih keluar objek didalam imej dengan mudah mengisi latar belakang dengan lancar tanpa sebarang kesan pasca pemprosesan<strong>

Di sebalik pengalaman luar biasa ini terdapat teknologi pengecaman AI yang berkuasa proprietari OPPO dan teknologi pengisian imej. Pada masa ini, OPPO AI Eraser boleh mengecam lebih 120 kategori objek, termasuk manusia, haiwan peliharaan, telefon, bunga, pokok dan bangunan. Untuk mencapai hasil penjanaan optimum, OPPO telah melatih modelnya menggunakan set data peringkat bilion berdasarkan model Penyebaran peneraju industri, akhirnya mencapai prestasi AI Pemadam peneraju industri.

AI Eraser akan mula dilancarkan ke peranti seperti Reno 11 Pro, Reno 11, Reno 11 F, Find N3 dan Find N3 Flip

#OPPO

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat