Agensi ‘Pilih Kasih’ Larang Lisa Blackpink Hadiri Minggu Fesyen Paris, Peminat Tuntut Keadilan

- Advertisement -

Umum mengetahui, Lisa Blackpink merupakan duta global rasmi jenama perhiasan mewah, BVLGARI. Keterujaan peminat bertukar duka apabila Lisa tidak dapat menghadiri acara Minggu Fesyen Paris.

Difahamkan Lisa yang telah pun berada di Paris bagi acara tersebut tetapi pihak YG Entertainment telah melarangnya untuk turut serta dalam sebarang acara di sana.

Perkara tersebut dijelaskan sendiri oleh Ketua Pegawai Eksekutif BVLGARI Jean-Christophe Babin secara peribadi di Instagramnya untuk menjelaskan keadaan tersebut kepada peminat.

 

Menurutnya, pihak agensi Lisa iaitu YG Entertainment telah melarangnya sertai sebarang aktiviti di sana susulan penularan wabak COVID-19. Oleh itu, pihak BVLGARI tidak dapat mengambil gambar Lisa bersama duta yang lain untuk kempen jenama tersebut.

Penjelasan daripada Ketua Pegawai Eksekutif BVLGARI itu mendapat perhatian para peminat Lisa di seluruh dunia. Peminat mula perasan ada layanan ‘double standard’ selepas ahli Blackpink yang lain bebas menyertai acara besar tetapi tidak Lisa.

 

 

 

Rata-rata peminatnya mahukan keadilan diberikan kepada Lisa dan YG Entertainment sepatutnya memberikan layanan sama rata. Bukan itu sahaja, para peminat turut mengecam tindakan YG Entertainment kerana alasan yang diberikan hanya terpakai untuk Lisa sahaja dan bukannya ahli Blackpink yang lain.

The Vocket

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat