‘Terima kasih Neelofa, Harris belanja di Nilai 3’

- Advertisement -

Kuala Lumpur: Kontroversi terbaharu membabitkan selebriti terkenal Neelofa dan suaminya, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz terus hangat diperkatakan netizen.

Ia susulan tindakan bekas pengacara MeleTOp itu memuat naik video di Instagram Story memaparkan dia berada di kedai karpet di Pusat Perniagaan Nilai 3, Negeri Sembilan.

Walaupun video itu sudah dipadam Neelofa, netizen terus bekerja dengan cekap bagi mencari bukti dia dan suami melakukan aktiviti rentas negeri seperti didakwa.

Terbaharu, status didakwa pemilik kedai karpet tempat pasangan itu berada tular di media sosial.

“Terima kasih Nilofa (Neelofa) dan Harris Ismail (Haris Ismail) blanja (belanja) ke Naeem Carpet Nilai 3 hari ini. Thinks (thanks),” tulisnya.

Dalam hantaran lain, netizen turut memuat naik swafoto lelaki itu bersama Neelofa dan suami yang ketika itu duduk dalam kedai itu.

Terdahulu, Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor dikenakan kompaun sebanyak RM20,000, manakala suaminya, PU Riz sebanyak RM10,000 kerana kesalahan melanggar SOP ketika majlis perkahwinan mereka.

Pasangan suami isteri berkenaan juga melanggar kebenaran untuk tujuan merentas negeri yang diberikan polis ketika berkunjung ke Langkawi, Kedah di atas urusan perniagaan memandangkan ada antara aktiviti itu berada di luar skop kebenaran pihak berkuasa.

Tidak terkecuali juga, seramai 20 ahli keluarga Neelofa dikenakan kompaun sebanyak RM1,500 setiap seorang kerana gagal memastikan wujud penjarakan fizikal sekurang-kurangnya satu meter sewaktu majlis akad nikah pada hujung Mac lalu.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat