Biden Ucap Takziah Atas Kematian Adik Trump

- Advertisement -

AMERIKA SYARIKAT: Pesaing kuat Trump dalam pemilihan Presiden Amerika Syarikat November depan, Joe Biden mengucapkan takziah pada pagi Ahad kepada Donald Trump setelah adik Presiden, Robert Robert meninggal pada usia 71 tahun.

“Tuan Presiden, Jill dan saya sedih mengetahui kematian adik lelaki anda, Robert,” kata Biden di Twitter.

“Saya tahu keperitan besar kehilangan orang yang disayangi – dan saya tahu betapa pentingnya keluarga dalam saat-saat seperti ini. Saya harap anda tahu bahawa doa kita ada untuk anda semua.”

Sabtu lepas Trump mengumumkan kematian adiknya itu di sebuah hospital di New York.

Sebagai respon kepada tweet Biden, rakan gandingannya dari Demokrat, calon naib presiden Kamala Harris, juga mengucapkan takziah dan “doa” kepada keluarga Trump.

“Doug dan saya bergabung dengan keluarga Biden dalam mengirimkan ucapan takziah dan doa kami yang mendalam kepada seluruh keluarga Trump selama masa sukar ini. Kehilangan orang yang disayangi tidak pernah mudah tetapi ketahuilah bahawa kami memikirkan anda,” kata Harris di Twitter.

Presiden dijangka menghadiri majlis pengebumian adiknya itu tapi menurut sumber, tiada perancangan setakat ini bila majlis itu akan diadakan, selain Trump melarang Rumah Putih mengeluarkan apa-apa kenyataan mengenai mendiang adiknya itu – CNN

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat