HONOR Magic 6 Pro peranti Flangship Android yang paling menarik tahun ini

- Advertisement -

HONOR Malaysia telah mengumumkan tarikh pelancaran telefon terbaru mereka iaitu HONOR Magic 6 Pro yang akan dijadualkan secara live pada pukul 3 petang pada 20 Mac 2024 nanti dan anda boleh disaksikan secara live di facebook rasmi HONOR Malaysia.

HONOR berjaya menerima pelbagai anugerah di pelancaran global dimana HONOR telah menerima anugerah “Best Of MWC 2024” dan bukan setakat itu sahaja HONOR Magic 6 Pro adalah di antara flagship Android yang paling menarik tahun ini.

Dengan pelbagai anugerah dan pelancaran peranti terbaru HONOR kini boleh berbangga yang mereka sekarang berada di kedududkan dalam liga besar setanding dengan jenama jenama ternama yang lain.

Honor Magic 6 Pro menawarkan beberapa peningkatan yang ketara berbanding telefon pintar unggulan Magic 5 Pro tahun lalu. Skrin Full HD+ kini sedikit lebih kecil pada 6.8″ dan mempunyai paparan OLED “quad-curved” yang mendorong resolusi Full HD+ 2800×1280 piksel. Skrin ini kini menawarkan 4320Hz PWM Dimming yang lebih tinggi untuk keselesaan mata yang lebih baik, kadar penyegaran dinamik adaptif 1-120Hz, dan hingga 5,000 nits kecerahan puncak untuk HDR.

Kamera Tele-falcon HONOR 180MP sememangnya terbaik dalam Kelasnya ,Kamera HONOR Magic6 Pro mampu mengemaskini sistem Kamera Falcon eksklusifnya, kamera Tele-falcon HONOR 180MP tidak hanya meningkatkan ketepatan snapshot automatik AI tetapi juga boleh menangkap momen yang jelas walaupun selepas diperbesarkan. Menyokong zoom optik sebanyak 2.5X, pilihan zoom lancar sebanyak 5X dan hingga zoom digital 100x.

Selanjutnya kelebihan kemera Tele- falcon HONOR 180MP mampu untuk menangkap Pergerakan atlet yang sedang beraksi di padang, haiwan yang berkeliaran di hutan, percikan bunga api di langit pada waktu malam, anak anak yang sedang bermain dan berlari di kawasan rumah.

Terlalu banyak momen – momen indah kehidupan sering tidak berjaya dirakam kerana pergerakan yang membuatkan gambar menjadi kabur dan hilang. Tetapi tibanya keajaiban untuk menangkap memori sebegini dengan kehadiran HONOR Magic 6 Pro.

Bukan setakat mempunyai kelebihan pada gambar statik tetapi video HONOR Magic 6 pro  juga mempunyai kelebihan yang tiada pada jenama lain. walaupun telah diZoom lancar sebanyak 5X videonya berjaya mengekalkan gambar yang ‘sharp’ dan terang..

Semua Video dirakam mengunakan HONOR Magic 6 Pro


-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat