Diskaun tiket konsert M Nasir khas buat peminat

- Advertisement -

Kuala Lumpur: Berita baik buat peminat Datuk M Nasir apabila harga tiket Konsert Satu Hari Di Hari Raya Bersama Datuk M Nasir di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTCKL) pada 27 Mei ini diberi diskaun sebanyak 40 peratus.

Penganjur, Konsortium Industri Rakaman Muzik Malaysia (IRAMA) memaklumkan ia bagi memberi peluang peminat penyanyi hebat ini hadir menyaksikan konsert terbabit.

Pengerusinya Ayob Abdul Majid berkata, peminat amat bertuah kerana syarikat Zubir Food Sdn Bhd bermurah hati sudi menjadi penaja konsert ini.

“Ia menjadikan jualan meja berharga RM5,000 sebelum ini diturunkan kepada RM3,000 dimana seorang individu hanya membayar RM300 termasuk menikmati makan malam yang disediakan.

“Kos selebihnya akan dibayar oleh penaja yang bersetuju untuk menaja 50 meja yang sebelum ini dikenali sebagai meja Silver, namun sekarang dikenali dengan Meja ZK.

“Bagaimanapun meja VVIP dan VIP kekal dengan harga biasa dan pihak kami menawarkan potongan 20 peratus,” katanya.

Menurutnya, pembeli tiket sebelum ini akan menerima tiket baharu yang akan di naik taraf menerusi aplikasi Whatsapp atau email dari mereka.

Sebagai contoh jika mereka beli tiket Gold, kami ‘upgrade’ kepada Platinum,” katanya.

Selain IRAMA, Konsert Satu Hari Di Hari Raya Bersama Datuk M Nasir ini turut dianjurkan bersama rakan kongsi, Roman Abdi Sdn Bhd dan Luncai Emas Sdn Bhd.

Sementara itu, M Nasir melahirkan kegembiraan dapat beraksi di depan peminat selepas kali terakhir melakukannya tiga tahun lalu.

“Sebagai penyanyi, saya sendiri sangat berbesar hati dengan tawaran yang diberikan. Saya anggap persembahan ini adalah sebagai hadiah untuk peminat yang tidak pernah jemu menyokong kerjaya seni saya sejak empat dekad lalu,” katanya.

Selain untuk berhibur, konsert ini juga bertujuan untuk mengutip dana IRAMA bagi membantu penggiat seni yang memerlukan.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
27,600FollowersFollow
13,813SubscribersSubscribe

Topik Hangat