Pemuda UMNO Selangor Kecam ARMADA Guna Pesawat TUDM Untuk Kempen Politik

- Advertisement -

CYBERJAYA: Naib Ketua Pemuda Negeri Selangor Amin Mohd Shukor menyelar ARMADA yang menyalahgunakan harta kerajaan untuk tujuan kempen politik.

“Tindakan ARMADA yang mengguna pakai harta milik kerajaan Malaysia adalah suatu yang amatlah sangat tidak bermoral, ujarnya lagi.

Ianya susulan tularnya gambar dari facebook yang menggunakan nama “Ridhwan Nordin – Berkempen Ke Pulau Pinang, Berkempen AMPT 07 dan ARMADA Nasional (101) (70) dan (59) dengan menggunakan pesawat TUDM untuk tujuan berkempen pemilihan ARMADA Nasional.

“Kita yakin kos penggunaan pesawat TUDM akan ditanggung oleh kerajaan, dan saya yakin rakyat adalah penyumbang utama kepada kemampuan pentadbiran kerajaan khususnya pembayar cukai.

Beliau juga berharap Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Pertahanan Dato Seri Ismail Sabri Yaakob mengambil tindakan sewajarnya. Jangan suka-suka guna harta milik kerajaan lagi-lagi bukan berkaitan urusan kerajaan, katanya lagi.

Jika sikap ini selalu diamalkan, saya pasti ARMADA Nasional akan dipenuhi oleh golongan yang riak, sombong serta tidak bermoral, katanya.

 

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat