Premium Dan Eksklusif, Starbucks Reserve Terbesar Malaysia Dibuka Secara Rasmi Di Damansara

- Advertisement -

uat para penggemar kopi, sudah pasti Starbucks antara jenama yang menjadi pilihan ramai. Memiliki keunikannya tersendiri membuatkan ramai sentiasa mencuba minuman baru yang diperkenalkan oleh Starbucks.

Kini, Starbucks Malaysia telah membuka cawangan kopi pakar mereka, Starbucks Reserve terbesar di Malaysia. Terletak di Tropicana Gardens Mall, Petaling Jaya, pastinya penggemar minuman Starbucks boleh merasai pengalaman minum kopi yang berbeza di sini dibuka secara rasmi semalam.

IMG_5859

IMG_5858

IMG_5855

Untuk pengetahuan anda, Starbucks Reserve menyediakan pilihan kopi yang lebih baik berbanding cawangan Starbucks biasa. Malah, para pengunjung boleh mendapatkan biji kopi Arabica terpilih yang datang dari seluruh dunia.

Sudah pasti, Starbucks Reserve merupakan tempat untuk para peminat kopi menikmati rasa kopi sebenar. Bukan itu sahaja, dekorasi Starbucks Reserve kelihatan lebih elegan dan mewah berbanding cawangan biasa.

IMG_5857

IMG_5862

IMG_5861

Setiap sudut di Starbucks Reserve ini boleh dijadikan sebagai tempat untuk anda bergambar kerana sangat ‘Instagrammable’. Starbucks Reserve yang pertama di Malaysia dibuka pada tahun 2015 dan terletak di The Gardens Mall.

Malah, cawangan Starbucks Reserve juga terdapat di seluruh Malaysia antaranya di Sunway Pyramid, Genting Highlands, Publika, Desa Parkcity, Paradigm Mall Johor dan Berjaya Times Square. Jom terjah ke Starbucks Reserve ini!

The Vocket

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat