Thalia dah selamat nikah

- Advertisement -

Kuala Lumpur: “Insya-Allah moga ini yang terakhir,” kata penyanyi Thalia yang selamat berkahwin kali ketiga pada 2 Februari lalu di Masjid Arau, Perlis.

Thalia, 35, atau nama sebenarnya Ketty Natalia Rasul Khan yang juga bekas peserta program Mentor 4 berkata, semoga pengalaman yang dilalui menjadi panduan untuk dia bersama suami, Syahmi Zakaria membentuk keluarga bahagia yang diimpikan.

“Alhamdulillah, segala puji bagi Allah. Terima kasih pada umi, mak dan keluarga yang merestukan dan mendoakan dari jauh. Terima kasih buat keluarga mentua, ibu, angah dan along yang datang meraikan hari penyatuan kami berdua. Terima kasih juga terima insan yang serba kurang ini.

“Pada 2 Februari di Masjid Arau Perlis, kami selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz. ‘Thanks’ encik suami terima saya seadanya saya. Insya-Allah, moga ini yang terakhir untuk kita berdua. Dan semoga pengalaman lepas yang kita lalui menjadi panduan untuk kita bentuk keluarga sakinah mawaddah warahmah yang kita impikan,” katanya.

Thalia yang mempunyai seorang anak perempuan hasil perkahwinan pertama, Keysha Lestari, 10, memohon agar tidak membuat perbandingan antara suami dulu dan sekarang.

“Ada yang tanya Kesya okay tak sebab dia rapat dengan abi dia (bekas suami pertama). Alhamdulillah dia okay, cuma dengan walid dia ni (suami sekarang) dia diajar dalam ketegasan sebab walid dia ni sudah dilatih menjadi garang, tapi mereka saling menyayangi. Sebab walid dia ni pun suka melawak macam saya.

“Perlu saya ingatkan, mohon jangan bezakan mna mana pihak yang terdahulu mahupun sekarang. Keduanya ada tempat istimewa di hati Keysha.

“Jutaan terima kasih pada sahabat, rakan dan kenalan yang tak putus raikan kami dengan ucapan istimewa. Insya-Allah majlis ringkas dalam waktu terdekat untuk berkongsi kegembiraan dengan sahabat rapat dan kenalan sudah kami atur. Bagi yang tak dijemput jangan simpan di hati ya, doakan saya dan keluarga kecil ini,” katanya.

Difahamkan suami Thalia bertugas sebagai anggota polis di Perlis.

Thalia pernah berkahwin pada 2011 dan perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak perempuan. Kemudian, Thalia berkahwin dengan Azam Abdullah yang juga personaliti RTM pada 2015 namun tidak dikurniakan cahaya mata.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat