Terima Kasih PAS Bantu BN Menang Besar PRK Slim – Dr Asyraf

- Advertisement -

KUALA LUMPUR – Datuk Dr Asyraf Wajdi Dasuki menzahirkan ucapan terima kasih kepada seluruh jentera Pas dari seluruh negara yang bertungkus-lumus membantu bagi memastikan kemenangan kepada Mohd Zaidi Aziz pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri Slim.

Ketua Pemuda UMNO itu berkata, tanpa sokongan dan dukungan Pas sepanjang tujuh PRK, tidak mungkin Barisan Nasional (BN) dapat mencapai kemenangan besar dan bergaya.

”Terima kasih tidak terhingga kepada seluruh Jentera Pas dari seluruh Malaysia terutamanya Perak yang berkampung di Slim, bertungkus-lumus membantu siang dan malam, bergerak dari rumah ke rumah untuk memastikan kemenangan YB Mohd Zaidi Aziz, calon BN di PRK Slim,” kata Asyraf.

Menurutnya, sebagai sahabat seperjuangan, Pemuda UMNO juga bertekad akan membalas jasa Pas dengan mendukung dan menyokong calon-calon Pas pada Pilihan Raya Umum ke-15 yang bakal diadakan pada bila-bila masa nanti.

Keputusan PRK DUN Slim semalam menyaksikan BN mempertahankan kerusi itu selepas Mohd. Zaidi mencapai kemenangan besar.

Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tanjung Malim itu menang selesa dengan majoriti 10,945 undi apabila memperoleh 13,060 undi manakala dua pencabarnya dari bebas, Amir Khusyairi Mohamad Tanusi, 38, dan S. Santharasekaran, 44. – MalaysiaGazette

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat