IDEAS Hotel memberikan sajian “Selera Warisan” bersempena bulan ramadan

- Advertisement -

Bersempena menyambut kedatangan bulan Ramadan, IDEAS Hotel bersedia untuk menyambut tetamu bagi menikmati sajian dan penginapan bersama dengan orang tersayang. IDEAS Hotel akan menawarkan pelbagai pakej menarik sajian buffet ramadan serta penginapan yang akan memberi pengalaman yang tidak akan dilupakan.

Bermula dari 14 Mac hingga 9 April 2024, IDEAS Hotel akan menyajikan buffet Ramadan “SELERA WARISAN”, hidangan yang akan mengembalikan nostalgia resipi turun temurun oleh chef yang terlatih dan hebat.

Harga istimewa bagi sesiapa yang membuat pembelian awal, Jualan telah dibuka pada 24  Januari sehingga 13 Mac 2024.

24 Januari – 13 Mac 2024
Harga Istimewa pembelian awal
Dewasa :115

14 Mac -7 April 2024
Harga Biasa
Dewasa      : RM 158
Kanak-Kanak : RM 80
Harga pembelian pukal (50 orang ke atas) :RM 105 seorang

8 April – 9 April
Harga Durian Runtuh
Dewasa : RM 100
Kanak-Kanak : RM 50

IDEAS Hotel yang terletak di tengah- tengah ibu kota mudah untuk ke jalan Tengku Abdul Rahman yang terkenal dengan “Shopping Raya” tanpa perlu risau mengenai juadah berbuka dan sahur, Oleh itu IDEAS Hotel telah memberikan harga istimewa bagi yang ingin menginap dan berbelanja, harga RM 445 untuk penginapan dua orang dewasa, satu malam, buffet ramadan dan sahur untuk 2 orang.

Menu istimewa “Asam Pedas Tulang rawan” dan “Rendang Itik” yang telah disediakan oleh Chef Eksekutif IDEAS hotel. Selain dua menu istimewa tersebut menu lainya adalah Laksa Nyonya, Sup Berempah, Dum Sum, Pasta, Pizza, Nasi Ayam, Kuew Teaw, lauk lauk campur dan banyak lagi. Bukan Buffet Ramadan lah jika tiada kambing golek yang diperap dengan sempurna dan disajikan bersama coleslaw dan sos pilihan.

Bagi pembuka selera seperti salad, kuih muih tradisi dan kerabu. Setelah selesai menu berat semestinya harus ada Pencuci mulut seperti bubur kacang, butter bread pudding, buah buahan dan banyak lagi. Tidak dilupakan juga air balang turut disediakan selain kopi dan teh tarik.

IDEAS hotel semestinya memiliki Chef Eksekutif yang mempunyai kepakaran dalam pelbagai bidang masakan setiap menu dan resepi dijaga rapi bagi menjaga mutu dan kepuasan pelanggan yang datng untuk menjamu selera di sana.

Selain juadah berbuka puasa surau juga ada di tingkat 1, dan dewan juadah buffert terletak di tingkat 3 di dewan Batu Road Ballroom & Pool Side Bistro.

Jadi apa tunggu lagi jadi orang yang terawal uintuk mendapatkan harga istimewa dan bawalah bersama keluarga datang dan menjamu selera di IDEAS Hotel pada bulan Ramadan nanti.

untuk tempahan bolehlah hubungi nombor yang tertera di bawah:-

016 712 9546  | 03 2614 8010 | Email: [email protected]

 

 

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat