PAS Junjung Kasih Titah Tuanku, Tetap Mendokong Perikatan Nasional

- Advertisement -

CYBERJAYA: Parti PAS menjunjung kasih ke hadapan KDYMM Yang Di Pertuan Agong atas kebersamaan Baginda dengan kerajaan dalam usaha gigih menguruskan dan menangani penularan pandemik Covid-19 yang menjejaskan kehidupan rakyat.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan, berkata PAS juga menzahirkan kesetiaan tidak berbelah bahagi kepada kepimpinan YAB Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan menegaskan kesemua 18 Ahli Parlimen PAS bersama Kerajaan Perikatan Nasional (PN).

“Kerajaan PN adalah kerajaan prihatin yang bertindak memastikan keselamatan, kehidupan ekonomi serta ketenteraman negara dan rakyat terjamin,”

“PAS menyeru seluruh rakan-rakan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) untuk terus istiqomah  mempertahankan kerajaan YAB Perdana Menteri dan kerajaan PN yang dibina bersama di atas keruntuhan Pakatan Harapan,” jelasnya melalui kenyataan media Setiausaha Agung PAS, malam tadi.

Dalam pada itu, PAS mengajak seluruh rakyat Malaysia berdoa serta memohon perlindungan berterusan daripada Tuhan supaya dihapuskan wabak Covid-19 dengan segera dan negara kembali selamat, aman dan bersatu padu. -SuaraTV

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat