“Ceq Lapaq Nasik Lah” Tema bufet Ramadan Restoran Rebung Ceff Ismail

- Advertisement -

Sempena kedatangan bulan mulia Ramadan, Restoran rebung juga tidak ketinggalan dalam meraikan dengan menyediakan pelbagai sajian yang pasti memberi pengalaman yang tidak dapat dilupakan bersama orang tersayang sambil menikmati hidangan di restoran tersebut.

Bertemakan “Ceq Lapaq Nasik Lah” Restoran rebung telah menampilkan 5 jenis hidangan nasi yang popular di Malaysia dan jarang ditemui antaranya, Nasi Lemuni, Nasi Daging, Nasi Ikan, Nasi Ulam dan nasi Kerabu.

Setiap jenis hidangan nasi ini, didatangkan dengan set yang merangkumi lauk utama dan lauk sampingan yang dimakan bersama nasi-nasi tersebut. Pelbagai Lauk Pauk lain juga disediakan berserta aneka kuih muih dan manisan sebagai pemanis mulut.

Sambil setiap pelanggan menikmati jamuan makanan yang disediakan, pelanggan akan di hiburkan dengan persembahan Ghazal dari kumpulan Orkes Melayu Rojer

Pakej Bufet Ramadan Restoran Rebung, Kuala Lumpur pada tahuuun 2024 akan berlangsung sepanjang tempoh bulan Ramadan, bermula dari 12 Mac hingga 8 April 2024. Harga bufet Ramadan adalah bagi dewasa RM 99 nett kanak-kanak(5-12tahun) RM 69 nett.

Turut disediakan kemudahan surau untuk  lelaki dan perempuan yang mampu menampung seramai 20 satu satu masa kemudahan lif dan perking kereta awam pada kadar Rm4.40 sekali masuk.

Untuk membuat tempahan boleh hubungi no di 03 227 3535 atau email [email protected] . Restoran rebung terletak di 5-2 Aras 5, parkir bertingkat Bukit Aman, jalan Tengling, Taman botani Perdana.

 

 

 

 

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat