‘Jangan jadi minyak nak tambah api’ – Ayda Jebat

- Advertisement -

Kuala Lumpur: “Tak kelakar dan tak perlu!” tulis penyanyi yang juga peserta program Famili Duo, Ayda Jebat yang meminta pihak-pihak yang menggunakan isu membabitkan seorang lagi peserta, Sissy Iman dengan juri Mas Idayu sebagai parodi supaya berhenti.

Menurut Ayda, ia satu tindakan yang tidak perlu dilakukan dan ia bukan sesuatu yang kelakar.

“Kepada semua, tak kisahlah siapa pun termasuk ‘influencer’ (pempengaruh), artis ‘sendu’ (kurang popular), ‘hot’ (terkenal) ke tak, berhenti buat parodi mengenai Sissy, Naim dan Mummy (Mas).

“Tak perlu menunggang isu yang ada. Jadi minyak nak tambah api. Cari bahan dan cara lain untuk buat ‘content’ atau jadi terkenal,” tulisnya.

Dalam hantaran sama di Instagram Story, Aysa juga berkongsi semangat kepada Sissy dan Naim Daniel supaya kembali dengan bersemangat untuk konsert seterusnya.

“Semoga Sissy dan Naim kembali bersemangat. Fikir yang positif, semangat, Insya-Allah semuanya dipermudahkan,” tulisnya yang turut disertakan dengan tanda pagar #FamiliDuoTV3.

Terdahulu, pentas konsert minggu keenam Famili Duo yang berlangsung Ahad lalu, panas gara-gara kritikan Mas kepada duo Sissy dan Naim yang dilihat mencalarkan semangat peserta itu.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat