Fiesta A Time Travel Diskoria Featured Dato Sheila Majid bakal berlangusng pada 14 Jun ini.

- Advertisement -

Sebuah kumpulan musik disco Indonesia “Diskoria” yang hanya dari namanya saja sudah mampu membuat badan bergoyang dan ingin berdansa, sebuah kumpulan pelopor musik disko di Indonesia yang sedang hangat dengan Single mereka yang terbaru, Badai telah berlalu (bersama Bunga Citra Lestari & Laleilmanino)

Bertempat di Zepp Kuala Lumpur penonton akan dapat nikmati aluan Musik disko bersama kumpulan Diskoria yang akan membuat persembahan dan akan membuat penonton yang hadir menikmati fiesta lagu lagu hits disco mereka menerusi A TIME TRAVEL DISKORIA WITH A SPECIAL GUEST SHEILA MAJID. 

Persembahan Diskoria di malaysia akan disertai oleh Seorang artis tersohor tempatan yang dikenali di seluruh pelosok nusantara, Artis yang disebut itu adalah Datuk Sheila Majid yang didatangkan sebagai penampilan Khas bersama “Diskoria”.

Pihak Penganjur MY Deteksi dan penganjur bersama Sembang Kari Entertainment dan Tourism Malaysia berbangga membawa konsert bergenre disco berkolaborasi bersama dengan Dato Sheila Majid sebagai penampilan khas. 

“Ucapkan selamat datang kepada DISKORIA yang akan menyebarkan aura disko dan pesta dalam A TIME TRAVEL DISKORIA WITHA SPECIAL GUEST SHEILA MAJID pada 14 Jun 2024 ini di Zepp Kuala Lumpur. 

“Selaku penganjur kami di MYdeteksi bersama Sembang Kari Entertainment dan Tourism Malaysia malah berbesar hati dan berasa terhormat di atas persetujuan legendaris Datuk Sheila Majid sebagai penampilan khas. 

“Mahu tahu bagaimana konsert berlangsung kelak saat DISKORIA ‘berpesta’ dan Sheila Majid menjadi ‘bumbu khas’, jangan lewatkan pertemuan bersama mereka dalam konsert ini. 

“Ucapan terima kasih juga kepada JEMPUT DENGAR yang akan menjadi artis pembuka konsert ini,” kata Shafika Mazlan dari MYdeteksi. 

Pertama kali berkolaborasi bersama Dato Sheila Majis, DIskoria, Merdi Simanjuntak dan Fadli Aat punya harapan agar A TIME TRAVEL DISKORIA WITHA SPECIAL GUEST SHEILA MAJID bakal mencipta magis dan membawa masa silam hadir ke dunia masa kini hingga akhir persembahan mereka. 

“DISKORIA sangat senang dijemput hadir ke Malaysia dan apa lagi di konsert perdana kami nanti yang menjadi tamu spesialnya adalah the one and only Datuk Sheila Majid.

“Nah bagaimana kelak konsert akan berlangsung, kami akan pastikan semua berpesta ria. Pulang ke masa silam muzik disko yang dinikahi teknologi kini,” ujar duo tersebut. 

Jangan sampai terlewat untuk sertai Fiesta ATIME TRAVEL DISKORIA WITH A SPECIAL GUEST SHEILA MAJID yang akan berlangsung pada 14 Jun 2024 bertempat di Zepp Kuala Lumpur. Harga tiket dijual pada harga SERENATA JIWA LARA (RM165), SINARAN (RM165), C.H.R.I.S.Y.E (RM220) BADAI PASTI BERLALU (RM320) 

Pembelian tiket dibeli menerusi www.myticket.asia

Sampai jumpa diA TIME TRAVEL DISKORIA WITH A SPECIAL GUEST SHEILA MAJID di Zepp Kuala Lumpur pada 14 Jun 2024 ini! 

INFORMASI 
ACARA-A TIME TRAVEL DISKORIA WITH A SPECIAL GUEST SHEILA MAJID 
ARTIS UTAMA-DISKORIA & DATUK SHEILA MAJID 
ARTIS PEMBUKA-JEMPUT DENGAR 
LOKASI-ZEPP KUALA LUMPUR 
TARIKH-14 JUN 2024 
PENGANJUR-MY DETEKSI SDN BHD PENGANJURBERSAMA-
SEMBANG KARI ENTERTAINMENT & TOURISM MALAYSIA 

TIKET- SERENATA JIWA LARA (RM165) SINARAN (RM165) 
C.H.R.I.S.Y.E (RM220) BADAI PASTI BERLALU (RM320) 
PEMBELIAN- WWW.MYTICKET.ASIA

 

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat