Mel Gibson Dijangkiti Covid-19

- Advertisement -

Daily Telegraph melaporkan bahawa pelakon Lethal Weapon berusia 64 tahun itu menghabiskan masa seminggu di hospital di Los Angeles setelah didiagnosis dengan virus itu beberapa bulan yang lalu. Dipercayai bahawa pelakon Hollywood itu telah membuat pulih sepenuhnya. Dalam satu kenyataan, wakil Gibson mengesahkan: “Dia positif pada bulan April dan menghabiskan masaseminggu di hospital.”

Turut dilaporkan bahawa dia dirawat dengan ubat Remdesivir selama berada di hospital dan telah beberapa kali diuji negatif terhadap virus tersebut sejak keluar dari hospital.

Mel telah mengalami beberapa masalah akhir-akhir ini, dengan bintang Mad Max itu dipecat dari sekuel Chicken Run setelah dia menghadapi dakwaan tingkah laku ofensif terhadap pelakon Winona Ryder.

Bintang The Stranger Things menuduh Gibson dengan ucapan anti-Sematic di pesta Hollywood pada tahun 1995, dan juga mengeluarkan kenyataan berbaur homofobik kepada rakannya.

Jurucakap pengarah pemenang Oscar itu bagaimanapun, menafikan tuduhan itu dalam satu kenyataan melalui e-mel kepada The Post.

Katanya, “Ini 100% tidak benar.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat