Ulangan Publisiti Murahan, Bukti Anwar Rakus Gila Kuasa – PN

- Advertisement -

KOTA KINABALU – Gabungan parti yang membentuk kerajaan Perikatan Nasional (PN) menyangkal dakwaan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kononnya beliau mempunyai sokongan majoriti untuk membentuk kerajaan.

Dalam satu kenyataan bersama Barisan Nasional (BN), Parti Pribumi Bersatu (Bersatu), Parti Islama Semalaysia (PAS), Gabungan Parti Sarawak (GPS), Parti Bersatu Sabah (PBS) dan Parti Solidariti Tanah Airku Rakyat Sabah (STAR) menegaskan kekal berdiri teguh menyokong kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

“Kenyataan beliau itu tidak lebih hanya merupakan satu lagi ulangan publisiti murahan seperti yang pernah berkali-kali dilakukan sebelum ini.

“Tindakan terbaru beliau ini juga menyerlahkan sikap rakus dan gila kuasa beliau yang ternyata sama sekali tidak mempedulikan soal kestabilan politik dan ekonomi negara serta nasib rakyat yang terjejas teruk akibat Covid-19.

“Kita yakin rakyat akan bangkit menolak politik sebegini malah akan bersama-sama menyokong kerajaan PN pimpinan Muhyiddin yang sentiasa prihatin akan kebajikan rakyat,” bidas kenyataan itu.

Kenyataan bersama itu membabitkan Setiausaha Agung BN, Tan Sri Annuar Musa, Setiausaha Agung Bersatu, Datuk Seri Hamzah Zainuddin, Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan, Setiausaha Agung GPS, Datuk Alexander Nanta Linggi, Setiausaha Agung PBS, Datuk Jahid Jahim dan Setiausaha Agung STAR, Guan Dee Kohoi.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat