Dua Individu Conteng Mural Dirakam CCTV

- Advertisement -

KUALA LUMPUR – Kelibat dua individu dipercayai wanita dalam rakaman kamera litar tertutup CCTV disyaki terlibat menconteng mural di Shah Alam.

Melalui rakaman video dari portal Mykmu.Net, kelihatan kedua-dua individu berkenaan keluar dari kereta yang diletakkan di bahu jalan.

“Mereka kemudiannya melakukan kegiatan tidak bertanggung jawab itu selama lebih kurang dua minit sebelum meninggalkan lokasi kejadian,” tulis portal berkenaan.

Bagaimanapun ia belum disahihkan oleh pihak berkuasa.

Hari ini kita digemparkan dengan kejadian vandalisme melibatkan mural Yang Dipertuan Agung dan para pemimpin negara di Taman Cahaya Alam, Seksyen U12 dekat Shah Alam.

Perbuatan yang dilakukan sekitar tengah malam tadi itu, dicemari dengan beberapa perkataan kesat, ditulis berhampiran wajah pemimpin negara seperti Yang di-Pertuan Agong, Perdana Menteri, Menteri Kanan (Kluster Keselamatan) dan Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr. Noor Hisham Abdullah.

<iframe width=”653″ height=”380″ src=”https://www.youtube.com/embed/JMOQOcnUTdA” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat