Gerai Anuar kari kepala ikan Bangsar yang terkenal kini meniaga dengan “FoodTruck”

- Advertisement -

Gerai Anuar kari kepala ikan Bangsar atau lebih sinonim dengan nama kari kepala ikan bawah pokok oleh warga tempatan yang terkenal dengan menu kari kepala ikan dan nasi 3 Ringgit telah diarahkan roboh oleh pihak berkuasa tempatan DBKL.

Arahan perobohan itu termasuklah seluruh gerai-gerai sekeliling untuk projek pembangunan menaik taraf pusat penjaja di kawasan Lucky Garden, Bangsar.

Atas arahan perobohan itu Anuar kari kepala ikan kini beroperasi dengan membuka Food Truck sementara sehingga projek pembangunan pusat penjaja siap, lokasi foodtruck tersebut terletak berhadapan dengan lokasi Asal.

Buat masa ini Anuar Kari Kepala Ikan menyediakan khimat penghantaran dan bungkus sahaja, penghantaran boleh dibuat diseluruh kawasan KL, Putrajaya dan Cyberjaya. Untuk tempahan bolehlah menghubungi Anwar kari kepala ikan di no +60166777703

Antara menu kegemaran ramai disini adalah nasi 3 Ringgit, Kari kepala Ikan, ayam goreng berempah, Sotong goreng berempah, ikan goreng berempah serta sayur taugey..

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat