HONOR Magic V2 rekabentuk nipis dan ringan

- Advertisement -

HONOR Magic V2 mempunyai rekabentuk yang nipis malah ringan bagi ketegori telefon lipat yang berada di pasaran sekarang. Dengan kapasiti storan 16+512GB dan bateri yang besar ianya praktikal buat kegunaan semasa.

Telefon pintar HONOR Magic V2 adalah pilihan terbaik kerana mempunyai berat 231g dan ketebalan 9.9mm apabila dilipat. HONOR Magic V2 adalah telefon lipat pertama yang mencatat ketebalan di bawah 1cm, membuktikan satu pencapaian inovasi dalam segmen telefon boleh lipat. mudah disimpan dan dibawa kemana mana sahaja.

HONOR Magic V2 dikuasakan dengan bateri silikon karbon 5000mAh dan disokong pengecasan pantas 66W HONOR SuperCharge. Selain itu, peranti ini juga dilengkapi teknologi Pemalapan PWM 3840 yang terbaik dalam industri untuk menjaga kesihatan mata.

Telefon boleh lipat ini didatangi tiga kamera terdiri daripada Kamera Utama 50MP, Kamera Ultra Lebat 50MP dan Kamera Telefoto 20MP bersama Dwi Kamera Hadapan 16MP. HONOR Magic V2 berfungsi seperti tablet apabila dibuka, sekaligus sangat efisyen untuk membuat pelbagai tugasan, bermain permainan mudah alih, dan berhibur.

Dengan rekabentuk yang nipis ianya mudah untuk dibawa kemana mana sahaja sesuai dengan pelbagai tugasan yang memerlukan pengunaan telefon pintar berpanjangan.

HONOR MAgic V2 didatangkan dengan pengecas pantas 66W HONOR SuperCharge, dan juga Casing untuk HONOR Magic V2.

HONOR Magic V2 nipis dan ringan praktikal untuk kegunaan semasa

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat