Messi Nak Berpindah Ke Mana?

- Advertisement -

INTER MILAN mempunyai “segala yang diperlukan” untuk membuat kejutan dengan mendapat Lionel Messi, menurut bekas Presiden kelab itu.

Perancang Argentina itu telah menjadi sasaran jangka panjang untuk gergasi Itali itu dengan mantan ketua mereka sebagai ikon penyokong La Liga.

Massimo Moratti berpendapat, Suning Holdings, pemilik Inter sekarang, mempunyai “segala yang diperlukan” untuk membeli Messi dari Camp Nou.

Dan gosip mengenai masa depan pemain berusia 33 tahun itu tidak mati disebalik penilaian yang memalukan, melihat kepada prestasi liga Barca musim ini.

Bekas juara LaLiga itu kehilangan mahkota kejuaraan mereka kepada saingan sengit, Real Madrid dengan pasukan Zinedine Zidane itu, meraih gelaran pertama mereka dalam tempoh tiga tahun.

Inter, di bawah pengawasan Moratti, telah mencuba dan gagal mendapatkan kapten Barca itu dalam beberapa kesempatan.

Tetapi bekas pengurus berusia 75 tahun itu menganggap, pemilik baru Nerazzuri berada dalam kedudukan yang sempurna untuk membuat perjanjian untuk pemenang Ballon d’Or enam kali tersebut.

Moratti memberitahu Quotidiano Sportivo: “Saya hanya peminat Inter sekarang, jadi saya tidak mempunyai maklumat dalaman.

“Setelah berkata begitu, saya tahu ini: bahawa Suning memiliki segala yang diperlukan untuk membawa Messi ke Milan, dari segi sumber dan kecekapan.” – The Sun

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat