Harris Alif belum lamar Intan Ladyana

- Advertisement -

Kuala Lumpur: Pengacara dan penyanyi, Harris Alif, 21, menafikan sudah melamar atau bakal berkahwin dengan pelakon Intan Ladyana, 38, dalam masa terdekat ini.

Katanya, foto romantis seakan gambar pra-perkahwinan berserta pemberian cinta kepada seorang wanita yang dimuat naik di Instagram minggu lalu hanyalah salah satu babak dalam muzik video single terbaharunya, Anugerah.

“Itu bukan cincin kahwin. Tiada istilah melamar sebab saya belum beri Intan cincin. Malah cincin yang diberikan itu pun bukan kepunyaan dia tetapi salah seorang kru.

“Saya tak anggap perkara ini satu gimik tetapi saya hanya kongsikan salah satu gambar babak dalam muzik video lagu saya. Lagipun lagu ini saya dedikasikan khas untuk Intan. Ketika saya diberikan demo lagu ini saya terus jatuh cinta dan ingin merakamnya,” katanya.

Anugerah adalah hasil ciptaan Archie Nasution dan diedarkan Sony Music Malaysia.

Menurut Alif, dia belum mempunyai sebarang perancangan untuk berkahwin dalam waktu terdekat ini.

“Saya dan Intan akan beritahu kepada media apabila masanya sudah tiba. Perkara berkaitan perkahwinan atau bertemu keluarga akan dikongsikan andai kami sudah bersedia nanti.

“Namun sekarang ini apa yang membuatkan kami gembira adalah saya mendapat maklum balas yang positif di Instagram mengenai lagu Anugerah dan hubungan kami. Ramai yang memberikan sokongan dan mendoakan yang terbaik. Apa yang mampu saya katakan doakan yang baik-baik untuk hubungan kami,”katanya.

Terdahulu Hariss mengakui sedang bahagia menjalin hubungan cinta dengan pelakon itu. Pengacara program Generasi Z itu turut menjelaskan perbezaan usia 17 tahun bukan penghalang untuk mereka meneruskan hubungan terbabit.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat