Muzik Video “Year Of The Yo” Nyanyian Nancy Sit dan Shila Amzah mendapat lebih sejuta penonton

- Advertisement -

Video muzik “Year Of The Yo” telah dimuatnaik selama 6 hari dan mencapai lebih dari satu juta tontonan. Nancy Sit bekerjasama dengan penyanyi Malaysia, Shila Amzah, dan mereka mengadakan pertemuan dengan peminat di Sunway Velocity untuk meraikan kejayaan tersebut. Nancy Sit mendedahkan rancangan untuk melabur dalam hartanah di Malaysia, dan tarikh jangkaan kelahiran Shila Amzah dijadualkan pada pertengahan tahun.

Project ini merupakan sebuah usahasama oleh Infinitus Entertainment, SunStrong Entertainment, dan Woohoo Pictures, dengan Chek Hup sebagai penaja utama, dan Pavilion Hotel sebagai hotel rasmi, lagu Tahun Baru Cina “Year Of The Yo” menampilkan kerjasama merentasi sempadan antara artis Hong Kong Nancy Sit dan penyanyi Malaysia Shila Amzah. Video muzik ini mencatat lebih dari satu juta tontonan dalam 6 hari sahaja dan untuk meraikan kejayaan ini satu perjumpaan dengan peminat diadakan pada tanggal 27 Januari di Sunway Velocity.

Sebagai tanda penghargaan kepada sokongan peminat, Nancy Sit dan Shila Amzah mempersembahkan buat pertama kalinya secara terbuka “Year Of The Yo” semasa pertemuan peminat. Lagu yang rancak ini dinyanyikan secara beramai-ramai dalam acara ini, dan kedua-dua artis menyambut lima pemenang cabaran tarian online “Year Of The Yo” dalam persembahan yang meriah dengan tarian “Yo”.

Shila Amzah, 33 tahun, mengumumkan kehamilannya pada awal Januari selepas berkahwin dengan selebriti internet Ubai MZ pada bulan Ogos tahun sebelumnya. Beliau berkongsi bahawa semasa penggambaran video muzik “Year Of The Yo” pada akhir tahun  sebelumnya, beliau berada pada peringkat awal kehamilan dan terpaksa menyimpan rahsia dari Nancy Sit.

Nancy Sit, menyuarakan kegembiraan untuk Shila, memberikan sampul merah sebagai tanda tahniah kepada bayi dalam kandungan Shila. Berasaskan berita baik ini, Nancy Sit turut berkata, “Lagu ini benar-benar ada segalanya; selain dari Shila ‘hamil’, saya juga mahu ‘hamil’.”

Selain dari menyatakan kegembiraan untuk kehamilan Shila, Nancy Sit mengumumkan
rancangan untuk membeli rumah di Kuala Lumpur, menyatakan, “Malaysia adalah negara
yang berharmoni, terutamanya dengan kepelbagaian kaum dan budaya. Saya merancang
untuk membeli rumah di Malaysia; saya harap impian ini menjadi kenyataan.”

Lagu “Year Of The Yo” oleh Nancy Sit dan Shila Amzah, dengan lirik dan komposisi oleh Jonathan Wong, akan disiarkan dalam gala Tahun Baru Cina antarabangsa “Melody of Spring 2024.” Program ini, satu penghasilan kerjasama oleh 46 syarikat media dan institusi dari Nanning dan pelbagai negara ASEAN, Australia, Kanada, Kazakhstan, serta Hong Kong dan Macau, akan disiarkan di 150 negara dan kawasan di seluruh dunia, merangkumi 500 juta penonton sekurang kurangnya.

Selain itu, platform OTT rasmi IQIYI akan tayangkan video muzik ini di Singapura dan Malaysia. Lagu ini turut masuk ke dalam carta “JSG Chart” Hong Kong. Nancy Sit berkata, “Tidak ramai lagu tahun baru yang berpotensi untuk dinikmati pelbagai kaum; ini membuktikan bahawa lagu Shila dan saya boleh membangkitkan semangat tahun baru, dan saya sangat gembira dengan sambutan ini.”

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat