Najib Perjelas “Hasutan” MP Pembangkang

- Advertisement -

KUALA LUMPUR: Dalam satu hantaran di akaun Facebooknya sebentar tadi, Datuk Seri Najib Tun Razak menegur tindakan seorang Ahli Parlimen pembangkang berhubung penutupan bangunan parlimen kepada orang awam.

Kata Najib, “Mi (nama ahli parlimen pembangkang yang berkenaan), kamu tahu beza antara pemain bola atas padang dengan penonton bola dalam stadium tak?

Ahli Parlimen PH nak hasut Rakyat pun perlulah cerdik sikit”.

In merujuk kepada hantaran ahli parlimen pembangkang tersebut di akaun Twitternya yang mempersoalkan sama ada makluman mengenai penutupan bangunan parlimen kepada orang awam di Twitter rasmi Parlimen Malaysia, turut membabitkan ahli parlimen – sedangkan sudah jelas tertulis dalam makluman tersebut “kpd orang awam”.

Hantaran ini mendapat banyak komen menarik dari warga Netizen seperti Okiehara Nakata yang menulis, “Tolong la sape2 bagi jamban kat dia untuk dirasmikannya…nanti nampak la bijak sikit…rambut sikat tepi x semestinya educated…”.

Muhammad Adi Guntor pula menulis, “Saya agak stress dengan pemandu-pemandu ‘hampeh’ yang sudah mula menguasai jalanraya kembali pagi ini.

Tetapi setelah membaca posting DS mengenai perkara ini, saya terhibur. Maka saya maafkan semua pemandu hampeh pagi tadi”.

– SuaraTV

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat