‘Dari Jauh Je Berani Sotong’- Sharnaaz Sahut Cabaran Caprice Untuk Bersemuka

- Advertisement -

Sebut mengenai Caprice dan Sharnaaz pasti ramai yang mengenali mereka. Berjaya menempa nama dalam industri seni serta hadir dengan pelbagai isu sebelum ini membuatkan mereka dikenali ramai.

Terbaharu, Caprice yang baru sahaja pulang ke Malaysia telah menjadi bahan gurau Sharnaaz bersama rakannya Syukri Yahaya. Gurauan Sharnaaz yang meniru telatah dan gaya percakapan Caprice telah membuatkan Caprice bertindak malabelkan Sharnaaz sebagai sotong dan ajak berjumpa.

Beliau juga turut memuat naik video Sharnaaz suatu ketika dahulu yang melakonkan drama Suamiku Encik Sotong.

 

Perkongsian beliau di Instagram nampaknya telah mendapat perhatian Sharnaaz di mana beliau dengan selamba mengajak Caprice untuk berjumpa serta turut mendedahkan lokasi beliau yang bertempat di sebuah restoran di sekitar Kuala Lumpur.

Sharnaaz juga turut memerli Caprice dengan mendakwa beliau yang membawa panji Islam sebagai takut jarum. Dimaklumkan Caprice sebelum ini telah block Sharnaaz menerusi platform Instagram.

SUMBER: INSTAGRAM SHARNAAZAHMAD

SUMBER: INSTAGRAM SHARNAAZAHMAD

Setakat artikel ditulis, Caprice yang kini sedang dalam kuarantin memaklumkan Sharnaaz untuk berfikir dengan lebih panjang sebelum memilih untuk bertemu beliau.

The Vocket

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat