Liverpool Mungkin Telah Menemui Peminat Mereka Yang Paling Terkenal

- Advertisement -

LIVERPOOL boleh menambah Superman sebagai peminat mereka selepas ini setelah hero komik itu baru-baru ini mendedahkan tarikannya terhadap juara Liga Perdana tersebut.

Doomsday Clock adalah sebuah buku komik superhero yang diterbitkan oleh DC Comics dan merupakan sekuel langsung dari novel grafik Watchmen, yang baru-baru ini berjaya diadaptasi menjadi siri TV terhad yang berjaya di HBO.

Garry Frank seorang artis, dilihat telah memasukkan penghargaan kepada Liverpool FC dalam karyanya baru-baru ini, menjadikan Superman secara rasmi sebagai peminat pasukan kendalian Jurgen Klopp tersebut.

Dalam novel grafik itu, Superman bercakap secara langsung dengan Lois Lane yang kelihatan sedang menonton TV di rumah. Satu babak menunjukkan wartawan Daily Planet itu memegang cawan yang dengan jelas menunjukkan reka bentuk Liver Bird di bahagian depannya. Huruf ‘L’ juga dapat dilihat dan walaupun jari-jarinya menutupi (bahagian) yang lain – itu pasti berbunyi ‘LFC’.

Paul Machin dari The Red Men TV yang melihat rujukan itu, menyiarkan gambar komik tersebut dan menulis tweet kepada artis tersebut sambil bertanya: “Baru saja melihat cawan LFC yang menarik di Doomsday Clock.

“Persoalan besarnya, siapa peminat Liverpool? Lois Lane, Superman atau @ 1moreGaryFrank?

Artis Garry Frank menjawab: “Mengapa tidak ketiga-tiganya?”

Jadi nampaknya sekarang, Superman kini dapat ditambahkan ke senarai peminat Liverpool yang sudah lama.

Ini termasuk pelakon Britain yang memenangi anugerah, Noel Clarke yang baru-baru ini mendedahkan bahawa dia telah menyokong The Reds selama beberapa dekad walaupun tidak sering membuat kenyataan terbuka mengenainya – Daily Mirror.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat