Terima Kasih UMNO, Bung Moktar Terima Saya Kembali – Salleh Said

- Advertisement -

CYBERJAYA – Bekas Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Salleh Said Keruak melahirkan penghargaan terima kasih susulan keputusan UMNO negeri itu menerimanya kembali menyertai parti.

“Saya mengucapkan terima kasih kepada Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Sabah, Dato’ Sri Bung Moktar Raden dan seterusnya UMNO Sabah yang mengumumkan penerimaan semula diri saya bersama empat orang lagi bekas pemimpin parti kembali ke UMNO kelmarin,” katanya, dipetik dari kenyataan di blog beliau.

Beliau turut menghargai kepercayaan UMNO dan BN Sabah yang melantiknya sebagai Pengarah Pilihan Raya negeri untuk pilihan raya umum akan datang.

“Pelantikan ini adalah satu tanggungjawab dan amanah yang besar dan berat buat diri saya. Insya-Allah saya akan menggalas tanggungjawab dan amanah ini dengan sebaik keupayaan saya untuk memastikan UMNO dan Barisan Nasional terus teguh di hati rakyat Sabah.

“Kerjasama erat dan persefahaman antara UMNO, Barisan Nasional dan rakan-rakan dalam Gabungan Rakyat Sabah (GRS) akan dikekalkan malah diperkukuhkan lagi demi membawa Sabah ke masa hadapan yang lebih gemilang.

“Kepercayaan ini tidak akan disia-siakan dan saya bersama UMNO dan Barisan Nasional akan terus membantu GRS memperkukuhkan Kerajaan Negeri Sabah di samping terus mendapatkan keyakinan dan sokongan daripada rakyat Sabah,” ujarnya.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat