‘Saya enjoy dengan apa yang saya buat’ – Baby Shima

- Advertisement -

Kuala Lumpur: Penyanyi Baby Shima mengambil pendekatan untuk menjadi diri sendiri dan meneruskan apa yang diminatinya untuk dimuat naik di media sosial.

Jelasnya, perkongsian yang dimuat naik bukan sekadar bagi memastikan dirinya kekal relevan sebaliknya melakukan perkara yang disukai di laman sosial seperti menari.

“Bagi Saya, laman sosial saya ini akan buat apa saja yang saya suka. Contohnya seperti saya suka menari, jadi saya menari saja. Saya rasa, saya menari macam biasa saja tapi orang lain kecam.

“Jadi bila muncul banyak kecaman itu, orang lain pun turut serta kecam. Dari situ saya tak pernah nak memuat naik apa-apa hanya untuk mengundang kecaman. Sebab saya ‘enjoy’ dengan apa yang saya buat,” katanya.

Video yang dimuat naik Baby Shima sering mengundang pelbagai reaksi daripada netizen. Selain aksi menghairahkan, Baby Shima juga dianggap sengaja membangkitkan kemarahan wargamaya.

Selain video menari berpakaian seksi, Baby Shima juga pernah memuat naik video bersama seekor anjing.

Mengulas mengenai imej seksi itu, Baby Shima menyedari ramai lagi selebriti yang berpakaian lebih menonjol berbanding dirinya namun masih menerima pujian.

“Saya ada perasan juga beberapa orang artis yang pakai lebih seksi daripada saya… tayang dada, punggung dan tayang sampai nampak seluar dalam, tapi netizen ‘wah you slay’.

“Saya yang tak pernah tayang lurah dada, punggung tapi maki hamun dengan perkataan kesat. Tapi tak apa, saya okay dan masih bersabar,” katanya.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat