Trump & Isteri Menjalani Kuarantin, Selepas Pembantu Rapatnya Positif Covid-19

- Advertisement -

DONALD Trump berkata, beliau ‘tidak tahu’ apakah beliau mendapat jangkitan coronavirus, setelah pembantu dekatnya didapati positif – dan telah menjalani kuarantin dengan isterinya, Melania.

Dilaporkan pada awal malam tadi bahawa Hope Hicks, orang kepercayaan Presiden dalam lingkaran dekatnya, telah didapati positif ketika melakukan perjalanan dengan Air Force One kembali dari perhimpunan Trump di Minnesota pada Rabu malam.

Malam ini, setelah berita mengenai ujian positifnya terdedah, Donald Trump dan isterinya Melania sama-sama menjalani ujian, tetapi belum lagi mendapat keputusan.

Presiden Trump menulis di Twitter: “Hope Hicks, yang telah bekerja dengan keras tanpa rehat sedikit pun, baru saja positif untuk Covid 19. Mengerikan!”.

“Wanita Pertama dan saya sedang menunggu hasil ujian kami. Sementara itu, kami akan memulakan proses kuarantin!”

Dan beliau memberitahu wartawan Fox News ‘Sean Hannity: “Dia positif, saya baru saja mendengar tentang ini. Dia bekerja keras. Dia selalu memakai topeng muka”.

Beliau mengesahkan bahawa dirinya dan Wanita Pertama telah diuji, dengan berkata: “Saya baru saja menjalani ujian. Kami akan melihat apa yang terjadi. Siapa tahu?”

Dia menambah: “Saya akan tahu (hasil) ujian saya sama ada malam ini atau esok pagi”. – Daily Mirror.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat