Sharnaaz harap Hafidz Roshdi tabah tempuhi dugaan

- Advertisement -

Kuala Lumpur: Pelakon Sharnaaz Ahmad, 38, menitipkan kata-kata semangat buat pelakon Hafidz Roshdi, 29, susulan kes perceraiannya serta beritanya mengalami masalah psikiatri.

Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad mendoakan pelakon itu diberikan kesembuhan dan kuat berdepan dugaan menimpanya.

“Nota buat Hafidz. Sahabat, dunia ini kadang-kadang pelik. Allah tengah uji awak dan keluarga, terus kuat buat awak dan isteri.

“Cepat-cepat sembuh dan kembali perbetulkan mana-mana yang longgar dan silap. Kamu boleh harungi ini, sahabat!” katanya.

Pelakon filem Polis Evo 3 itu turut memohon orang ramai agar berhenti mengeruhkan lagi keadaan terhadap konflik antara Hafidz dan isterinya Nurul Shuhada Mat Shukri, 29.

“2.1 juta yang ‘follow’ aku ini, tolonglah jangan mencurah minyak pada api. Semoga dia kembali sihat, dan isterinya kembali mencari kebahagiaan walau bukan bersama dia.

“Cuba ambil yang positif. Tak cukupkah negatif dalam harian kita?” katanya.

Semalam, Hafidz dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan menumbuk hingga mencederakan Nurul Shuhada dalam kejadian di susur keluar Plaza Tol Sungai Buaya, Selangor pada 2 Mac lalu.

Hafidz mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan terhadap pertuduhan yang dibacakan di hadapan Hakim Siti Fatimah Talib.

Mahkamah memerintahkan Hafidz atau nama sebenarnya Muhammad Hafidz Roshdi diikat jamin sebanyak RM4,000 selain perlu menjalani rawatan psikiatri dan pemeriksaan di Hospital Bahagia, Tanjung Rambutan, Perak pada 28 Mac ini.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat