NCT DREAM Bakal Persembahkan Konsert Epik Di Kuala Lumpur

- Advertisement -

(Kuala Lumpur, 31 Mac) – Kumpulan Sensasi K-pop NCT DREAM sangat teruja untuk mengumumkan Kembalinya mereka  ke Kuala Lumpur sempena NCT DREAM TOUR ‘THE DREAM SHOW2 : In A DREAM’ di KUALA LUMPUR. Wakil untuk Yes 5G dan Penganjur Star Planet, konsert itu akan diadakan pada 20 Mei 2023 jam 5 petang di Axiata Arena Bukit Jalil, Kuala Lumpur. Peminat boleh mengharapkan persembahan yang karismatik dan dinamik oleh kumpulan lelaki KPOP popular itu.

Dengan lagu-lagu yang menarik dan persembahan bertenaga mereka, NCT DREAM,  kumpulan K-pop NCT, dengan cepat meningkatkan bilangan peminat mereka selepas membuat penampilan sulung pada tahun 2016. “Glitch Mode,” album terbaru kumpulan itu, telah mendapat Penghargaan yang sangat tinggi, populariti dan carta teratas di seluruh dunia. Pada hari pelancaran, prapesanan untuk album itu melebihi dua juta salinan, memecahkan rekod album terdahulu mereka.

NCT DREAM terdiri daripada 7 ahli: MARK, RENJUN, JENO, HAECHAN, CHENLE, JAEMIN dan JISUNG. Konsert jelajah dunia yang akan datang akan menampilkan gabungan lagu-lagu hits terbaik NCT DREAM, serta lagu-lagu baharu daripada album terbaru mereka. Peminat mungkin menjangkakan persembahan bertenaga mereka dengan visual yang menakjubkan semasa konsert!

Berita baik untuk pengguna Yes 5G! 1,000 pengguna pertama Yes 5G yang layak yang diberi ganjaran Kod Promo berhak menikmati Keistimewaan Presale tiket eksklusif yang dijadualkan pada 5 April 2023 dari 2 petang-7 malam. Pergi ke halaman media sosial Yes 5G untuk mengetahui caranya!

Jualan tiket awam untuk NCT DREAM TOUR ‘THE DREAM SHOW2 : In A DREAM’ di KUALA LUMPUR akan bermula pada 6 April 2023 mulai jam 2 petang dan seterusnya melalui my.bookmyshow.com Harga tiket dari RM298 hingga RM798 *tertakluk kepada yuran tempahan tiket RM4. Tandakan kalendar anda sekarang dan jadilah orang pertama yang mendapatkan tempat di konsert yang tidak dapat dilupakan ini!

Jangan lepaskan peluang anda untuk menonton NCT DREAM Live! Untuk maklumat lanjut, hubungi +603 92233667 atau layari www.starplanet.com.my

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat