‘James Bond’ terakhir Daniel Craig akhirnya ditayangkan…

- Advertisement -

Aktor Hollywood, Daniel Craig meluahkan rasa syukur apabila watak terakhirnya sebagai James Bond dalam filem No Time To Die akhirnya menemui penonton di pawagam.

Menurut aktor berusia 53 tahun itu, penularan Covid-19 yang melanda seluruh dunia menyaksikan penayangan filem itu terpaksa ditangguh hampir 18 bulan.

“Saya sangat bersyukur apabila filem ini bakal ditayangkan di pawagam dan saya tak mampu nak sorok rasa teruja,” katanya.

Menurut Craig, dia mengakui kagum dengan kehebatan luar biasa pengarah Cary Fukunaga yang berjaya menyiapkan filem itu.

“Bekerjasama dengan setiap individu dalam filem itu setiap hari adalah perkara yang indah dan terbaik. Saya akan rindukan setiap momen dan kenangan dalam filem francais ini,” katanya.

Terdahulu Craig mengucapkan selamat tinggal kepada watak James Bond dan seluruh pelakon serta kru penggambaran yang dikena­linya sepanjang perjalanan filem berkenaan.

Untuk rekod, filem terbabit terpaksa ditangguhkan tiga kali sejak April 2020, namun No Time To Die kini membuka tayangan perdananya bermula hari ini di London.

Menelan belanja sekitar RM838 juta untuk diterbitkan, No Time To Die bakal menyaksikan Bond kembali dari kehidupan santai di Jamaica sesudah bersara, semata-mata untuk memburu seorang lagi penjahat baharu yang dilengkapi teknologi berbahaya.

Agensi

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat