Sharnaaz Ahmad guna ‘bodyguard’

- Advertisement -

Kuala Lumpur: Selepas terpalit dengan kontroversi baru-baru ini, pelakon Sharnaaz Ahmad mengambil pendekatan untuk menggunakan khidmat pengawal peribadi bagi mengelak sebarang masalah pada masa hadapan.

Sharnaaz, 36, berkata, tugas pengawal peribadi itu lebih kepada mengawal dirinya dari terbabit dengan sebarang kontroversi selepas ini.

“Memang saya menggunakan khidmat pengawal peribadi, tetapi tujuan utama bukan kerana faktor keselamatan sebaliknya bagi mengawal saya.

“Ini supaya saya tidak terbabit dengan sebarang masalah pada masa akan datang. Jika rasa saya hendak terbabit dengan masalah, dia kena cepat-cepat tarik saya.

“Terpulang kepada sesiapa untuk membuat andaian masing-masing, namun saya perlukan seseorang untuk mengawal saya,” katanya.

Harian Metro sebelum ini melaporkan, Sharnaaz direman tiga hari selepas disyaki menumbuk dan menendang seorang lelaki di kondominium di Segambut, di sini.

Sementara itu, Sharnaaz yang kini bergelar pengacara program Muzikal Lawak Superstar mengakui dia gugup untuk beraksi di pentas.

Katanya, dia terbuka dan bersedia untuk menerima kritikan selepas menjayakan tugas sebagai pengacara bersama gandingannya, Elly Mazlein.

“Semestinya saya berdebar-debar hendak menjayakan tanggungjawab sebagai pengacara. Saya keluar dari zon selesa untuk mencabar diri menjadi pengacara. Saya juga tidak mengambil masa yang lama untuk bersetuju. Saya pasti mesti ramai yang mengkritik namun saya sudah bersedia. Insya-Allah, saya akan memperbaiki diri untuk minggu seterusnya,” katanya.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat