“Kami Akan Teruskan Legasi Rahmahmu”- Anwar

- Advertisement -

KUALA LUMPUR – Pemergian Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup, Datuk Seri Salahuddin Ayub sangat memberi kesan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan seluruh negara.

Anwar dalam hantaran di Facebooknya, berikrar akan meneruskan legasi jenama ‘Rahmah’ yang diperkenalkan Salahuddin.

“Menyampaikan salam terakhir buat seorang sahabat yang kental dan setia.

“Terima kasih untuk segala jasa dan budimu buat rakyat serta negara.

“Akan kami teruskan legasi Rahmah-mu. Damailah di sana, Al-Fatihah,” ucap Anwar.

Terdahulu, Perdana Menteri mengimamkan solat jenazah buat Allahyarham Datuk Seri Salahuddin Ayub di Masjid Jamek Datuk Haji Noh Gadot, di Pontian pada jam 11 pagi.

Solat jenazah itu diikuti seramai lebih 5,000 jemaah.

Dilaporkan, Solat jenazah buat Ahli Parlimen Pulai itu dilaksanakan beberapa kali bagi membolehkan lebih ramai jemaah menunaikan solat jenazah buat Allahyarham.

LLP

Untuk rekod, sejak menerajui Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup di bawah kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Salahuddin memperkenalkan Menu Rahmah, satu menu popular, yang menampilkan sajian dengan jualan harga mampu milik kepada rakyat.

Jenama Menu Rahmah berharga RM5 diperkenalkan beliau mendapat sambutan luar biasa bukan saja rakyat, malah segmen peniaga kecil dan francais yang tampil menyahut dan menyokong usaha terbabit.

Tidak sekadar menu makanan, jenama ‘Rahmah’ yang diperkenalkan Salahuddin turut diperluas kepada penjualan produk lain seperti pakaian, kelengkapan sekolah serta barangan pengguna lain.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat