KLWP 2.0 Sasar Tarik Orang Muda Bandar Untuk Menjadikan K.L Sebagai Destinasi Menarik Dan Selamat Untuk Menikmati Tarian “ELECTRONIC DANCE”

- Advertisement -

Kuala Lumpur, Rabu, 20 Julai 2023 – “The Kuala Lumpur Warehouse Project (KLWH) 2.0” telah diumumkan secara rasmi pada sidang media yang diadakan di Mega Star Arena di Sungei Wang Plaza di Kuala Lumpur pagi tadi. Barisan lengkap turut didedahkan kepada media pada sesi itu yang turut dihadiri oleh pelakon tempatan, rakan usaha sama dan penaja utama.

Edisi kedua festival muzik “electronic dance” yang sangat berjaya itu dianjurkan sekali lagi oleh Leo Global Link Sdn Bhd dan akan dipentaskan di Mega Star Arena yang  mendapat permintaan ramai, pada hari Sabtu 26 Ogos 2023, dan dijangka menarik lebih ramai Pengunjung, dan lebih menarik daripada edisi pertama yang telah berjaya dan tanpa insiden pada Januari tahun ini.

Buat pertama kalinya, KLWP 2.0 berbangga mempersembahkan sesuatu yang lebih istimewa untuk peminat Techno, Big Room Techno dan Hard Techno. Penganjur KLWP telah mendengar maklum balas dan permintaan anda, dan yakin bahawa acara tahun ini sepatutnya melebihi jangkaan.

KLWP 2.0 akan memperkenalkan 5 lagi deejay yang terkenal dan sedang meningkat naik ini  termasuk lah “HeadLiner” Danny Avila bersama sama Maddix, Olly James, Marie Vaunt dan Lister, yang bakal dijemput kembali atas permintaan ramai – Feista ini menghantar mesej bahawa Kuala Lumpur adalah bandar yang bertenaga dan mesra pelancongan dan bakal menjadi ibu kota hiburan Asia Tenggara seterusnya.

Barisan geejay tempatan akan menampilkan deejay/produser Chukiess & Whackbhoi yang  pernah memenangi pelbagai anugerah dan seorang bintang yang sedang meningkat naik dan artis rakaman antarabangsa Vision X, Smash dan Nitrozeus.

“Kami mendapat kejayaan besar dengan KLWP sulung kami pada Januari lalu yang menyaksikan 4,000 peminat EDM berkumpul dan berseronok tanpa sebarang insiden yang tidak diingini.”

Perkara ini didedahkan oleh pengerusi Leo Global Link Dato’ Muthalagan Sangaralingam dalam ucapan alu-aluannya.

“Terima kasih juga kepada semua rakan-rakan media, media digital dan blogger yang memberikan liputan yang sangat baik dan positif kepada kami pada bulan Januari dan terima kasih kerana membuat liputan kami sekali lagi untuk KLWP 2.0 kali ini. Kami amat menghargainya,” ulasnya penuh rasa syukur.

“KLWP 1.0 sulung telah menghidupkan semula EDM di Malaysia selepas tiga tahun langkah pandemik yang menyebabkan industri terhenti dan artis antarabangsa keluar dari negara,” kata Dato’ Muthalagan.

“Kami kini berbesar hati untuk mengumumkan bahawa kami menghasilkan edisi kedua KLWP dengan tujuan untuk membawa pelancong kembali ke negara ini terutamanya dari jiran Asia Tenggara kami dan menjadikan Kuala Lumpur mesra pelancong sekaligus sebagai ibu kota hiburan di rantau ini.”

KLWP bertujuan untuk menarik pelancong muda bandar dan pencinta muzik dari Singapura, Indonesia, Thailand, dan seluruh Asia Tenggara, ke Kuala Lumpur bukan sahaja untuk menikmati pengalaman EDM yang hebat tetapi juga untuk mengalami keajaiban bandar kami yang menarik sebagai sebuah yang murah dan bertenaga tarikan pelancong dan sebagai destinasi pelancongan yang dibuat khas untuk mereka, dan yang akan kekal dekat di hati mereka.

Mega Star Arena baharu yang hebat di mana acara itu diadakan terletak di tengah-tengah kawasan hiburan, F&B dan beli-belah Kuala Lumpur, yang mudah diakses oleh semua orang. Ia mempunyai salah satu sistem bunyi dan pencahayaan terbaik untuk tempat tertutup di negara ini. Peminat EDM pastinya akan terpesona pada hari itu.

“Kami berbesar hati sekali lagi untuk mempunyai beberapa pengeluar deejay terbaik di dunia menghiasi pantai kami di tempat yang lebih besar dan lebih baik dan untuk terus menghiburkan pengunjung parti di Malaysia dan serantau, sambil memperkenalkan bandar kami yang meriah sebagai bandar yang terkenal dan sangat berpatutan. destinasi pelancongan,” tambahnya.

“Kami juga berbangga untuk mempamerkan bakat tempatan kami yang sangat berjaya kepada dunia, yang kebanyakannya sudah terkenal di luar negara dan telah membuat sambutan di festival di seluruh dunia.”

“Dan kami berharap untuk menjadikan acara kami sangat berpatutan untuk peminat tarian, untuk terus merangsang industri,” sambungnya,

Tiket Kemasukan Am (GA) Early Bird & VIP dan Kemasukan Am Fasa 1 & VIP sangat berpatutan, tiket tersebut HABIS sejurus selepas mula dijual.

Kemasukan Am (GA) Fasa 2 pada harga RM 198 & tiket VIP Fasa 2 pada harga RM 258 kini tersedia tetapi dijual dengan pantas. Kuantiti terhad masih ada.

Tiket GA hanya membenarkan kemasukan ke kawasan Kemasukan Am acara, manakala tiket VIP membenarkan kemasukan ke kawasan VIP dan Kemasukan Am acara tersebut. Pemegang tiket VIP berhak mendapat perkara berikut:

1. Kemasukan VIP yang ditetapkan lakukanatau ke majlis tersebut
2. Akses ke kawasan VIP yang berada di aras atas & boleh mengakses kawasan GA aras          bawah
3. Termasuk 2x Heineken/Coke/Air
4. Bar & Lounge VIP
5. Percuma 2 minuman ( Minuman Ringan / Air Mineral )

Tiket yang sah hanya boleh didapati daripada Ticket Melon:
https://www.ticketmelon.com/klwp/

Pintu Fiesta akan dibuka pada jam 5.00 petang.

Para hadirin perlu berumur sekurang-kurangnya 18 tahun pada tarikh acara dan akan diminta ID bergambar sebagai bukti umur. Sesiapa yang berumur di bawah 18 tahun pada tarikh acara tidak akan dibenarkan masuk ke tempat tersebut.

Pemegang tiket perlu menebus tiket mereka untuk gelang tangan untuk masuk ke acara tersebut. Gelang tangan ini mesti dipakai pada setiap masa dan yang didapati tanpa gelang tangan akan diminta meninggalkan tempat itu. Para hadirin bertanggungjawab ke atas gelang tangan mereka sendiri dan gelang tangan yang hilang tidak akan diganti.

Tetamu perlu mengemukakan perkara berikut di kaunter penebusan gelang tangan untuk menebus gelang tangan anda:

– E-tiket dalam bentuk cetak atau digital
– Salinan ID bergambar atau pasport anda yang sah sepadan dengan nama pelanggan pada tiket.

Pihak Penganjur boleh menolak kemasukan kepada pemegang tiket yang tidak tulen, dibeli atau diperoleh daripada ejen yang tidak dibenarkan, atau rosak. Tiada penjualan semula atau penggunaan tiket oleh pihak ketiga berkaitan dengan tawaran lain dan promosi tiket dibenarkan dan KLWP berhak untuk membatalkan mana-mana tiket yang telah dijual semula atau digunakan oleh pihak ketiga berkaitan dengan promosi lain, tanpa bayaran balik dan pembawa tiket mungkin ditolak kemasukan.

Dato’ Muthalagan juga menegaskan bahawa semua permit yang diperlukan untuk menjalankan acara itu dengan jayanya telah pun diperoleh termasuk daripada polis, majlis tempatan dan Puspal bagi memastikan KLWP akan dijalankan tanpa sebarang gangguan.

“Kami mempunyai pasukan yang sangat berkebolehan, berpengetahuan dan berpengalaman mengendalikan semua aspek KLWP. Mereka telah melakukannya selama bertahun-tahun dan telah mengumpulkan banyak acara EDM yang berjaya pada masa lalu,” kata Dato’ Muthalagan.

Mega Star Arena ialah tempat rasmi kepada KLWP 2.0. Rentak Sejuta & Selebriti Online adalah rakan media rasminya.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat