D’ Otai Boyz hasilkan single terbaru “Permataku”

- Advertisement -

Kumpulan yang berasal daripada Singapure “D’OtaiBoyz” ditubuhkan pada tahun 2007 dengan nama asal “The OtaiBoyz” dengan line up yang lama tetapi dapat bertahan dalam jangka masa yang singkat setahun sahaja pada ketika itu.

Kini 2021, dapat meneruskan kembali band ini sebagai projek band dan nama band bertukar dari “The” ke “D’OtaiBoyz”. “D’OtaiBoyz” melambangkan lagu-lagu malar segar (Otai) berentak “rock lama (kapak)” dan Boyz disebabkan kebetulan nama vocalist kami iailah Boy Botak. Kami sudah keluarkan single terbaru yang bertajuk “Permata Ku”

Lagu terbaru kami yang bertajuk “Permata Ku” berentak lebih kepada Balada Rockestra. Sinopsis untuk lagu ini mengisahkan pasangan yang sedang bercinta tetapi berubah dengan sekelip mata atas sebab-sebab yang tertentu kemungkinan curang atau sakit. Terpulang pada pendengar yang menilaikan.

Kumpulan dari Singapura ini dibarisi oleh Boy Botak (vocalist utama), Nazry (gitar utama), Dzoul (gitar kedua), Khai (bassist), Lee (drum) dan Man (keyboardist). Biarpun bertapak di Singapura, salah seorang anggota kami iaitu Dzoul berasal dari Malaysia.

Pada 17 Febuari lepas kumpulan D’ Otai Boyz telah mendapat jemputan untuk membuat persembahan di program anjuran Atas Angin yang bertempat di BE Kuala Lumpur. D’ Otais Boyz telah mempersembahkan sebanyak 5 buah lagi termasuk lah lagu terbaru mereka.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat