Gary Chaw memenuhi janjinya kepada peminat dan kembali ke pentas untuk konsert encore Crazy for LIVE pada 22 Julai.

- Advertisement -

(Kuala Lumpur, 17 April ) Gary Chaw mengadakan konsertnya “Crazy for LIVE” yang ditunggu-tunggu di Arena of Stars, Resorts World Genting pada November di Malaysia. Konsert itu merupakan satu kejayaan besar, dengan tempat yang penuh dengan kapasiti, mencipta nostalgia muzik yang tidak dapat dilupakan! Persembahan Gary Chaw di atas pentas telah memberi kesan yang mendalam kepada penonton.

Selepas beberapa tempoh bertenang, dia memenuhi janjinya untuk membuat kemunculan semula di Pentas, dan menyampaikan persembahan yang menarik seperti yang pernah penonton ingati, Gary Chaw dengan penuh keyakinan dan tidak sabar dengan penantian untuk persembahan akan datang.

Gary akan kembali ke Arena of Stars, Resorts World Genting pada 22 Julai 2023 untuk konsert Gary  “Crazy for LIVE “Malaysia- Encore 2023, memberi peluang kepada peminat yang terlepas konsertnya sebelum ini untuk menikmati persembahannya sekali lagi.

Konsert ini akan menampilkan persiapan pentas yang akan dinaik taraf serba baharu, dihasilkan dan direka oleh pasukan profesional muzik antarabangsa. Dalam usaha untuk memberikan pengalaman yang lebih hebat, Peralatan audio yang berkualiti tinggi dan pencahayaan pentas akan digunakan untuk menghasilkan pengalaman audio dan visual yang menakjubkan.

Gary akan menyanyikan beberapa lagu hits peribadinya pada persembahan itu sebagai tambahan kepada beberapa lagu baharu. Pendekatan muziknya yang pelbagai akan diserlahkan oleh gabungan lama dan baharu ini membolehkan penonton menyelami sepenuhnya pengalaman persembahan yang lebih “gila”.

Dianjurkan oleh Star Planet, harga tiket untuk konsert Gary “Crazy for LIVE” Malaysia – Encore 2023 ialah RM598, RM498, RM378, RM278 dan RM198 (tidak termasuk yuran pengendalian RM4). Tiket akan tersedia secara rasmi untuk dijual pada 21 April 2023, jam 2 petang. 800 tiket pertama yang dijual akan menerima diskaun 10%, berdasarkan siapa cepat dia dapat sehingga habis dijual.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat