50 Buffet Ramadhan 2021 Kuala Lumpur Selangor

- Advertisement -

Bulan puasa kini menjengah, namun sudahkah anda jumpa destinasi buffet untuk sesi iftar nanti?

Atau anda masih tercari-cari destinasi buffet yang mana yang patut anda tuju untuk berbuka puasa bersama keluarga atau sahabat handai?

Jangan risau, kami ada senarai buffet 2021 Kuala Lumpur dan Selangor terkini. Teruskan membaca untuk mengetahui dengan lebih lanjut ya!

Disini kami kongsikan senarai buffet Ramadhan yang boleh anda terjah sekitar Kuala Lumpur:

Buffet Ramadhan 2021 Kuala Lumpur

Disini kami kongsikan senarai buffet Ramadhan yang boleh anda terjah sekitar Shah Alam:

Buffet Ramadhan 2021 Shah Alam

Disini kami kongsikan senarai buffet Ramadhan yang boleh anda terjah sekitar Putrajaya. Untuk orang yang tinggal sekitar Putrajaya, Bangi dan Puchong mungkin berminat dengan lokasi yang akan kami kongsikan ini:

Buffet Ramadhan 2021 Putrajaya

Banyak juga destinasi buffet yang berpatutan harganya di sekitar Kuala Lumpur, Shah Alam dan Putrajaya ini, bukan? Harga yang kami sertakan juga kurang RM200. Kami yakin anda pasti sudah mula rambang mata!

Imej via submerryn

Bagi yang sudah mula merancang untuk menyerbu destinasi-destinasi buffet yang kami senaraikan ini, lekaslah berbuat demikian. Kami nasihatkan agar anda membuat tempahan awal kerana anda berkemungkinan mendapat harga promosi yang jauh lebih murah.

Secara jujurnya, bagi kami adalah lebih baik untuk menempah awal untuk mendapatkan harga promosi yang meanrik. Selain itu, pastikan anda menmpah terlebih dahulu. Cuba elak untuk ‘walk in’ kerana bimbang tiada kekosongan.

Jangan lupa kongsikan artikel ini kepada rakan-rakan anda yang mungkin masih tidak menemukan destinasi buffet yang berpatutan harganya. Selamat berpuasa!

*Senarai ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa untk memberi info yang relavan dan terkini tentang tempat buffet Ramadhan di Kuala Lumpur dan Selangor

Penulis: Nurul Hani

Nurul Hani

Merupakan seorang pelajar di salah satu universiti tempatan dan berminat untuk berkongsikan tempat makan menarik di Malaysia.

saji.my

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat