Wanita, 34 Tahun, Meninggal Dunia Sedut Wap Peluntur Semasa Menggosok

- Advertisement -

LONDON: Seorang wanita meninggal dunia setelah menyedut bau peluntur ketika membersihkan lantai bilik mandi.

Celia Seymour, mula mengalami kesukaran bernafas setelah selesai menggosok lantai. Dia rebah dan dibawa ke hospital dari rumahnya di Feltham, lapor My London.

Dia meninggal empat hari kemudian. Kini, ibu kepada wanita berusia berusia 34 tahun itu, meminta orang ramai untuk tidak mencampurkan peluntur dengan produk pembersih lain. Dipercayai inilah yang telah dilakukan Celia sebelum dia pengsan.

Ibunya yang dalam kesedihan, Julie Felon, mengatakan pihak bomba mengesahkan dua produk pembersih – pemutih dan satu lagi yang mungkin pembersih tandas – telah bertindak balas, menghasilkan gas dan mencetuskan serangan asma yang teruk.

Dia merayu kepada orang lain untuk tidak mengambil risiko yang sama.

“Saya tidak percaya dia telah pergi. Dia baru sahaja memulakan hidupnya dan ia telah diambil darinya.”

Anak perempuannya yang gilakan kereta itu, yang katanya selalu ceria, pernah jatuh cinta dengan orang yang salah ketika dia masih muda, tetapi dalam beberapa tahun terakhir dia mengubah hidupnya. “Saya telah melihat perubahan besar dalam dirinya sejak dia bertemu Peter dan kumpulannya,” tambahnya lagi.

“Dia berubah menjadi orang yang lebih bertanggungjawab dan menjadi yang paling gembira selama bertahun-tahun. Saya sangat menghargai semua yang mereka lakukan untuknya.

“Syurga telah memperoleh malaikat. Apa lagi yang dapat saya katakan?”. Celia, yang dulu dikenali sebagai Leah Seymour, bekerja sebagai pengurus kepada Atlantico Hand Car Wash, di Betchworth, di Surrey.

Pemilik kedai cuci kereta tersebut mengatakan bahawa Celia adalah seperti keluarganya sendiri.

Sejak kematiannya, pemilik Peter Seferi telah menukar nama kedainya menjadi Kedai Cuci Kereta Celia sebagai penghormatan dan pelanggan meninggalkan bunga di kedai itu untuk mengenanginya.

“Apabila seseorang mati, orang tidak mengatakan apa-apa selain perkara baik tentang mereka, tetapi – pada kehidupan anak-anak saya – saya tidak dapat mengatakan perkara buruk tentang gadis itu,” katanya.

“Dia sangat hebat. Kami mengadakan buku peringatan di sini untuknya dan orang-orang yang tidak dikenali telah masuk dan meninggalkan bunga untuknya. Kami kehilangan suara untuk menggambarkan apa yang sedang berlaku” – Daily Mirror

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat