Rumah Terbuka Aidilfitri MB Pahang meriah dengan kehadiran 10,000 tetamu

- Advertisement -

KUANTAN: Kemeriahan Rumah Terbuka Aidilfitri Menteri Besar Pahang, Dato’ Sri Wan Rosdy Wan Ismail meriah dengan kehadiran 10,000 tetamu di Dewan Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah, Kuanta, pada semalam.

Menurut Wan Rosdy, kehadiran yang ramai itu melibatkan masyarakat berbilang kaum yang jelas menunjukkan semangat perpaduan antara kita terus terjalin dengan kukuh, harmoni dan muhibah.

“Di kesempatan ini juga saya turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh masyarakat di negeri ini yang turut hadir ke Rumah Terbuka Aidilfitri ini.

“Saya difahamkan lebih kurang 10,000 orang tetamu telah hadir melibatkan masyarakat berbilang kaum yang jelas menunjukkan semangat perpaduan antara kita terus terjalin dengan kukuh, harmoni dan muhibah,” katanya.

Dalam pada itu, beliau merafak sembah dan menjunjung setinggi-tinggi kasih ke sisi Kebawah Duli Paduka Baginda Sultan Pahang Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Ibni Al-Marhum Sultan Haji Ahmad Shah dan Kebawah Duli Paduka Baginda Tuanku Ampuan Pahang Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Binti Almarhum Sultan Iskandar Al-Haj serta Kebawah Duli Paduka Mulia Tengku Mahkota Pahang Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah Ibni Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah bersama Paduka Anakanda Putera dan Puteri yang berkenan berangkat ke Rumah Terbuka Aidilfitri patik di Dewan Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan semalam.

Ujarnya, kehadiran Kebawah Duli Paduka Baginda Tuanku ke Rumah Terbuka Aidilfitri ini telah menambahkan lagi seri lebih-lebih lagi Baginda Tuanku bersama Paduka Anakanda turut berkenan mendendangkan beberapa buah lagu bagi menghiburkan rakyat jelata yang hadir.

Wan Rosdy juga mengucao terima kasih juga kepada semua petugas yang telah bertungkus lumus bagi menjayakan Rumah Terbuka Aidilfitri yang cukup bermakna ini.

“Insya-Allah, jika diberi kesempatan serta keizinan-Nya, saya akan menganjurkan Rumah Terbuka Aidilfitri pada tahun-tahun yang akan datang.” katanya lagi.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat