Rayakan Hari Ibu di Restoran Deep Blue Rooftop! dan berpeluang memenangi cabutan bertuah

- Advertisement -

Merayakan Hari Ibu dengan bergaya di Restoran Deep Blue Rooftop!  pada 11 dan 12 Mei 2024, dari jam 12 tengah hari hingga 5 petang untuk pengalaman teh petang yang eksklusif, direka untuk memanjakan wanita istimewa dalam hidup kita.

Nikmati Set Teh Petang yang elegen yang dirancang dengan teliti, memikat lidah anda, sambil menikmati kopi segar atau pilihan teh yang halus.

Sertai  Cabutan Bertuah untuk peluang memenangi hadiah fenomena: penginapan mewah selama 2 hari, 1 malam di THE FACE Suites dalam suite Superior 1 bilik yang megah. Terima kotak kejutan yang menggembirakan, menambah sentuhan khas kepada acara tersebut.

Marilah sertai majlis minum petang di  Restoran Deep Blue Rooftop untuk petang yang elegan penuh dengan hidangan lazat dan peluang untuk memenangi penginapan luar biasa di THE FACE Suites. Manjakan ibu anda dengan sambutan Hari Ibu yang berkesan yang benar-benar dia layak.

Tempah tempat anda sekarang untuk kenikmatan yang penuh kebahagiaan dengan sentuhan kemewahan. Salam kepada wanita luar biasa dalam hidup kita!

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat