Joe Flizzow Berikan Pengalaman Eksklusif dalam Sesi “Meet and Greet” di Johor Bahru

- Advertisement -

Joe Flizzow, yang dikenali sebagai perintis hip-hop Malaysia dan Pengarah Urusan Def Jam South East Asia, telah menghadiri majlis “Meet and Greet” yang meriah di The Founders Cafe, Johor Bahru. Acara yang diadakan dengan sokongan daripada stesen radio terkenal Selatan Tanah Air, BEST FM, ini merupakan sebahagian daripada promosi konsert solo pertamanya di Singapura yang akan datang.

Dalam majlis yang bertujuan untuk menyambut para peminat setianya, Joe Flizzow turut berinteraksi dengan 20 pemenang yang dipilih menerusi kempen di BEST FM. Diiringi oleh SonaOne, beliau menyampaikan lagu-lagu istimewa dan memberikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan kepada hadirin selama 20 minit sesi tersebut.

Kempen ini dijalankan sebagai inisiatif bersama penganjur acara, Filloz International dan LR Asia, dengan sokongan penuh dari BEST FM serta The Founders Cafe Johor Bahru. Tujuannya adalah untuk mempromosikan konsert berprestij ‘This Is Johan Live in Singapore’ yang bakal berlangsung pada 5 Julai 2024 di The Star Theatre, Singapura.

Acara yang dijangka akan menampilkan Joe Flizzow bersama enam rakan artis terkenal lain seperti Alyph, SonaOne, Gard, Ila Damiaa, MK K-Clique, dan Adeep Nahar, akan membawa pengalaman muzik hip-hop yang mengagumkan kepada penonton selama 2 jam penuh.

Menurut Joe Flizzow, Singapura adalah pilihan yang tepat untuk memulakan tour ‘This Is Johan’, dengan harapan untuk mempersembahkan lagu-lagu baru dari album terkini yang belum pernah didengar sebelum ini. Tiket untuk konsert ini boleh didapati dengan harga bermula dari SGD88 hingga SGD208, termasuk sesi “Meet n Greet” bersama Joe Flizzow yang menyediakan peluang unik untuk bertemu dengan rap superstar ini secara peribadi.

Acara ini dianjurkan oleh Filloz International Pte Ltd, dengan Pop Motif Interior Pte Ltd sebagai penaja utama. RIA 89.7 turut terlibat sebagai radio rasmi di Singapura, sementara sokongan tambahan diberikan oleh Mangobossku Singapura.

Untuk maklumat lanjut mengenai konsert ‘This Is Johan Live in Singapore’ dan pembelian tiket, sila layari laman web rasmi acara ini.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat